Gå til innhold

Age of Conan (X360)

Anbefalte innlegg

Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok..

Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360.

Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-)

7487636[/snapback]

FunCom er norsk det ja, men det er jo mulig de holder til flere steder, som UbiSoft = Frankrike/Canada.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kommer det nok WoW til x360 sikkert.

Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D

(kan skaffe tastatur til xbox da)

7488605[/snapback]

Veit ikke hvor mange ganger Blizzard må si at Wow ikke kommer til 360 jeg. Men folk snakker om det like fult...

Ellers - tastatur til 360 funker fint i chat'n i dashboard (har trådløst et selv), og ingen grunn til at de ikke skulle kunne bruke det i spillet også. Men om det gjør aner jeg.

7489515[/snapback]

Det var ikke seriøst ment da.

Lenke til kommentar
Så kommer det nok WoW til x360 sikkert.

Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D

(kan skaffe tastatur til xbox da)

7488605[/snapback]

Sant det du sier om chatten :) Derfor jeg droppa FFXI etter 1 uke... + at spillet suger hardt! ALTFOR hardt! Er ikke godt engang!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Håper dette spillet selger bra, så Fun Com kan holde på i mange år til med å lage spill.(Ja, jeg regner med at FC har ganske solid økonomi allerede, men alikevel..)

Er ikke akkurat gigantisk, spillindustrien i Norge.

Godt mulig jeg skaffer meg dette til X360 og, ser lovende ut.

7486890[/snapback]

Tror nok det, FunCom trenger bare ca 150000spillere for å ha rimelig fortjeneste, dette er ca 1/60 av hvor mange wow har, så tvile på at det blir noe problem å få så mange spillere, spillet ser jo nydelig ut, og hvis det bare blir i nerheten av hva de har sagt om det kommer det til å bli konge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...