Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok.. Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360. Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-) 7487636[/snapback] FunCom er norsk det ja, men det er jo mulig de holder til flere steder, som UbiSoft = Frankrike/Canada. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så kommer det nok WoW til x360 sikkert. Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D (kan skaffe tastatur til xbox da) 7488605[/snapback] Veit ikke hvor mange ganger Blizzard må si at Wow ikke kommer til 360 jeg. Men folk snakker om det like fult... Ellers - tastatur til 360 funker fint i chat'n i dashboard (har trådløst et selv), og ingen grunn til at de ikke skulle kunne bruke det i spillet også. Men om det gjør aner jeg. 7489515[/snapback] Det var ikke seriøst ment da. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så kommer det nok WoW til x360 sikkert. Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D (kan skaffe tastatur til xbox da) 7488605[/snapback] Sant det du sier om chatten Derfor jeg droppa FFXI etter 1 uke... + at spillet suger hardt! ALTFOR hardt! Er ikke godt engang! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 bare lurte på en ting, er age of conan et norsk spill? mente å ha sett det på newten, men kan ta feil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Age of Conan er laget av norske Funcom ja. Ed1t: leif Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kult at det kommer til x-box men jeg synes at det skal være at sånn at du må bruke pc og tastatur vis du skal spille det på xboxen edit: noen som vet når det kommer til 360? Endret 1. august 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Håper dette spillet selger bra, så Fun Com kan holde på i mange år til med å lage spill.(Ja, jeg regner med at FC har ganske solid økonomi allerede, men alikevel..) Er ikke akkurat gigantisk, spillindustrien i Norge. Godt mulig jeg skaffer meg dette til X360 og, ser lovende ut. 7486890[/snapback] Tror nok det, FunCom trenger bare ca 150000spillere for å ha rimelig fortjeneste, dette er ca 1/60 av hvor mange wow har, så tvile på at det blir noe problem å få så mange spillere, spillet ser jo nydelig ut, og hvis det bare blir i nerheten av hva de har sagt om det kommer det til å bli konge. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tror 150k spillere er for lite for Funcom, i følge "aksje ekspertene" så må Funcom få 300k spillere for at aksjen skal holde seg på dagens nivå, får de 1 mill vil den tredobble seg. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Blir spennende å se hvordan det funker å spille et MMO på 360'n. Synes at AoC ser veldig tøft ut, men dataen min er for dårlig til å kjøre det. Men utifra det som står i denne tråden så ser det jo en del lysere ut enn det gjorde før jeg leste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå