Gå til innhold

Age of Conan (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var helt topp å høre! Min egen pc begynner å skralte og vil få problemer med å kjøre "nyere" spill.

Så at dette kommer til X360 er bare helt suverent for min del!

Jeg likte veldig godt styringa i Fable, håper det blir litt på samme måten til konsoll i dette spillet!

Herregud det kommer så mye bra spill i 2007 :dribble:

Lenke til kommentar

Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok..

Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360.

Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-)

Lenke til kommentar

På electroworld messa fikk jeg snakket litt med han som holdt foredraget om Age of Conan der.. Øystein eller.no? (han som jobbet i gamer.no før)

Under foredraget SA han at det lønte seg å bruke en gamepad (også på PC) for å spille Age of Conan, pga. combat-systemet.. Han brukte en xbox 360 gamepad koblet til en PC da han demonstrerte spillet ;)

Forøvrig husker jeg at jeg spurte han om det kom på 360, men han bare smilte lurt og kunne ikke kommentere det.

Electroworld messa var i oktober i år på Lillestrøm.

Og herlig at det nå er bekreftet, forresten :)

Endret av websheriff
Lenke til kommentar
Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok..

Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360.

Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-)

7487636[/snapback]

Klienten på Electroworld var nok den som var på E3, med andre ord alpha. Og Funcom er og har alltid vært norsk, men de har en del Customer Support (bl.a. GM-er) i Durham, North Carolina...

På electroworld messa fikk jeg snakket litt med han som holdt foredraget om Age of Conan der.. Øystein eller.no? (han som jobbet i gamer.no før)
Erling Ellingsen heter han ;) Snakket litt med han der jeg og, og skulle ikke overraske meg om han titter innom i denne tråden også.

Uansett; Har igrunn forventet dette siden Community Manager Silirrion sa på forumet at det skulle komme til konsoll. Med de tette båndene til Microsoft og DX10 var det igrunn en no-brainer, men kult at det endelig er bekreftet. Tror de vil tjene stort på det, ser jo allerede nå bare på responsen i denne tråden at folk kommer til å spille det på 360. :)

Endret av eXZire
Lenke til kommentar
Erling Ellingsen heter han  Snakket litt med han der jeg og, og skulle ikke overraske meg om han titter innom i denne tråden også.

Erling var det kanskje, ja. Virket som en meget sympatisk fyr. Håper det kommer på 360 jeg også, veldig sulten på det spillet. Men studentbudsjettet er mer glad i 360 enn i PC oppgradering (huff, det kommer til det tidspunktet da hovedkortet er for gammelt, og da veit du at det meste må byttes. :|)

Endret av websheriff
Lenke til kommentar
Så kommer det nok WoW til x360 sikkert.

Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D

(kan skaffe tastatur til xbox da)

7488605[/snapback]

Veit ikke hvor mange ganger Blizzard må si at Wow ikke kommer til 360 jeg. Men folk snakker om det like fult...

Ellers - tastatur til 360 funker fint i chat'n i dashboard (har trådløst et selv), og ingen grunn til at de ikke skulle kunne bruke det i spillet også. Men om det gjør aner jeg.

Lenke til kommentar
Under foredraget SA han at det lønte seg å bruke en gamepad (også på PC) for å spille Age of Conan, pga. combat-systemet.. Han brukte en xbox 360 gamepad koblet til en PC da han demonstrerte spillet ;)

7487835[/snapback]

Mener å huske at Erling uttalte på forumet her at det er opp til hver person hva som fungerer best. Jeg kan umulig se for meg at jeg som har kun brukt pc til å spille på siden jeg var 5 år vil spille det no bedre med en gamepad :p

Lenke til kommentar

Vel Mow... i AoC så kan du svinge sverde ditt i 6 forskjellige retninger og lage comboer ut av det, er ikkje trykk 2 for "sword move of death"

eller trykk 3 for "even better sword move of death" eller trykk 1 for "flameball"

husker ikkje kor eg las det men det er sikkert ein grunn til att 50% av utviklerene speler med gamepad og att det vart vist fram med gamepad på E3.

Mem men, til dette spelet skal eg oppgradere pc'en min med DX10 kort og diverse sjølv om eg har X360, det går sikkert ett år eller no til det er på X360.

Lenke til kommentar
Dette lover ikke godt for pc versjonen. Jeg frykter konsoll lignende kontroller.

7485341[/snapback]

Tvlier på at PC-versjonen får lide noe særlig av dette. Det blir heller slik at Xbox 360-versjonen for gjennomgå. Takk gud for at man kan bruke USB-keyboard til 360 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...