thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Også håper jeg de og kan bruke HD'en som en cache for de mest brukte filene så det ikke blir så mye loading. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette var helt topp å høre! Min egen pc begynner å skralte og vil få problemer med å kjøre "nyere" spill. Så at dette kommer til X360 er bare helt suverent for min del! Jeg likte veldig godt styringa i Fable, håper det blir litt på samme måten til konsoll i dette spillet! Herregud det kommer så mye bra spill i 2007 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Høres helt topp ut! Har veldig lyst på dette, og siden jeg ikke lenger gidder å bruke tusener av kroner på PC oppgraderinger pga spill(resultat av kjøp av 360), er dette bare positivt:-) Endret 12. desember 2006 av BioNor Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg hadde faktisk tenkt til å oppgradere PC min på grunn av dette spillet. Nå venter jeg litt med det. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok.. Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360. Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjekt at det kommer til X360! Jeg er vel i samme båt som mange andre med at maskina begynner å bli litt dårlig til dagens heftige spill.. Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) På electroworld messa fikk jeg snakket litt med han som holdt foredraget om Age of Conan der.. Øystein eller.no? (han som jobbet i gamer.no før) Under foredraget SA han at det lønte seg å bruke en gamepad (også på PC) for å spille Age of Conan, pga. combat-systemet.. Han brukte en xbox 360 gamepad koblet til en PC da han demonstrerte spillet Forøvrig husker jeg at jeg spurte han om det kom på 360, men han bare smilte lurt og kunne ikke kommentere det. Electroworld messa var i oktober i år på Lillestrøm. Og herlig at det nå er bekreftet, forresten Endret 12. desember 2006 av websheriff Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Konge kult! Har gått å håpet på dette lenge Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-) 7487636[/snapback] De var norske da jeg spillte Den lengste reisen og AO hvertfall. Mulig de har en base i utlandet også? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-) 7487636[/snapback] De er fortsatt norske, men har kontorer rundt omkring i verden. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ah, gode nyheter. Ryktene har svirret riktignok.. Fikk demonstrert tidlig pre-alpha versjon (tror jeg) på PC tidligere i høst og fikk litt innblikk i hvordan det skulle bli (var på Elektroworld messen) og jeg ble veldig imponert. Håpet det ville komme til 360. Trodde Funcom var norske jeg - men det står at de holder til i North Carolina. Har de flyttet helt ut med businissen sin? :-) 7487636[/snapback] Klienten på Electroworld var nok den som var på E3, med andre ord alpha. Og Funcom er og har alltid vært norsk, men de har en del Customer Support (bl.a. GM-er) i Durham, North Carolina... På electroworld messa fikk jeg snakket litt med han som holdt foredraget om Age of Conan der.. Øystein eller.no? (han som jobbet i gamer.no før)Erling Ellingsen heter han Snakket litt med han der jeg og, og skulle ikke overraske meg om han titter innom i denne tråden også. Uansett; Har igrunn forventet dette siden Community Manager Silirrion sa på forumet at det skulle komme til konsoll. Med de tette båndene til Microsoft og DX10 var det igrunn en no-brainer, men kult at det endelig er bekreftet. Tror de vil tjene stort på det, ser jo allerede nå bare på responsen i denne tråden at folk kommer til å spille det på 360. Endret 12. desember 2006 av eXZire Lenke til kommentar
mESA Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Så kommer det nok WoW til x360 sikkert. Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D (kan skaffe tastatur til xbox da) Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Erling Ellingsen heter han Snakket litt med han der jeg og, og skulle ikke overraske meg om han titter innom i denne tråden også. Erling var det kanskje, ja. Virket som en meget sympatisk fyr. Håper det kommer på 360 jeg også, veldig sulten på det spillet. Men studentbudsjettet er mer glad i 360 enn i PC oppgradering (huff, det kommer til det tidspunktet da hovedkortet er for gammelt, og da veit du at det meste må byttes. :|) Endret 12. desember 2006 av websheriff Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så kommer det nok WoW til x360 sikkert. Støtter egentlig ikke MMORPG og slike spill på konsoll, 50% av gleden er å henge i chatten ;D (kan skaffe tastatur til xbox da) 7488605[/snapback] Veit ikke hvor mange ganger Blizzard må si at Wow ikke kommer til 360 jeg. Men folk snakker om det like fult... Ellers - tastatur til 360 funker fint i chat'n i dashboard (har trådløst et selv), og ingen grunn til at de ikke skulle kunne bruke det i spillet også. Men om det gjør aner jeg. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Under foredraget SA han at det lønte seg å bruke en gamepad (også på PC) for å spille Age of Conan, pga. combat-systemet.. Han brukte en xbox 360 gamepad koblet til en PC da han demonstrerte spillet 7487835[/snapback] Mener å huske at Erling uttalte på forumet her at det er opp til hver person hva som fungerer best. Jeg kan umulig se for meg at jeg som har kun brukt pc til å spille på siden jeg var 5 år vil spille det no bedre med en gamepad Lenke til kommentar
X672 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel Mow... i AoC så kan du svinge sverde ditt i 6 forskjellige retninger og lage comboer ut av det, er ikkje trykk 2 for "sword move of death" eller trykk 3 for "even better sword move of death" eller trykk 1 for "flameball" husker ikkje kor eg las det men det er sikkert ein grunn til att 50% av utviklerene speler med gamepad og att det vart vist fram med gamepad på E3. Mem men, til dette spelet skal eg oppgradere pc'en min med DX10 kort og diverse sjølv om eg har X360, det går sikkert ett år eller no til det er på X360. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel, man kan lett bevege musa i 6 forskjellige retninger, og samtidig trykke på fler knapper på tastaturet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette lover ikke godt for pc versjonen. Jeg frykter konsoll lignende kontroller. 7485341[/snapback] Tvlier på at PC-versjonen får lide noe særlig av dette. Det blir heller slik at Xbox 360-versjonen for gjennomgå. Takk gud for at man kan bruke USB-keyboard til 360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og til de som enda ikke har sett det, er en artikkel om dette på gamer.no. http://gamer.no/nyhet/xbox_360/age_of_cona..._xbox_360/34455 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og til de som enda ikke har sett det, er en artikkel om dette på gamer.no. http://gamer.no/nyhet/xbox_360/age_of_cona..._xbox_360/34455 7490287[/snapback] Leser aldri forsiden Uansett...sjekker alltid Gametrailers.com og ToTheGame.com før jeg sluker tid her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå