ChrisAnton Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei og hopp! Når jeg prøver å boote PC'en, så kommer jeg inn til den Windows XP loading screenen, hvor den greia nederst i midten skal gå ett par ganger fra og tilbake(Fant ingen bedre forklaring. xD) Og etter det så får jeg bluescreen som varer i 1/2 sekund, før PCen rebooter... Forslag til åssen jeg kan få ordnet dette? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 prøv å starte opp i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
ChrisAnton Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 prøv å starte opp i sikkerhetsmodus? 7485109[/snapback] Ja, da kommer den litt videre, men blir svart, og deretter rebooter igjen... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hadde nettopp samme feilen. Viste seg at harddisken holdt på å ta kvelden, og hadde et par dårlige sektorer, og det resulterte i fucket boot.ini. Løste det midlertidig ved å starte opp med XP-cden og gå inn i recoveryconsole, skrive fixboot, samt ta en chkdsk /f (tror det var /f). Om dette virker, anbefaler jeg deg å ta en sjekk med harddisksprodusentens diagnosteringssoftware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå