bogg Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hallo. Jeg ringte til Acersupport og fikk følgende svar da jeg spurte om hvorden jeg kunne formatere den. " når den starter opp, hold inne -alt- og trykk -f10- Da skulle jeg komm innpå noe åsså få den tilbake til den standen den var i når jeg for første gang startet den. Jeg prøvde de flere ganger, men det gikk ikke. Er det noen som har peiling på hvorfor dette ikke går, og eventuelt hvordan fikse det? Takker for svar ¨ Mvh Ole Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hadde det problemet for noen mnd siden, trykk et par ganger så kommer det;) Ringte jeg å, så prøv samtidig fort , EDIT: Du må gjøre det når de viser acer logoen, Endret 12. desember 2006 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bedre forklaring kommer her : Slik starter gjennopprettingprosessen 1. Start systemet på nytt. 2. Når Acer Logoen vises, trykker du på <Alt> + <F10> samtidig for å starte gjennopprettingsprosessen. 3. Skjerminstruksjonene har mer informasjon om hvordan du utfører resten Håper at detta hjalp Mvh Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå