Gå til innhold

Tips til sammensetting av bilder

Anbefalte innlegg

Heisann. Har på foto.no sett masse fine eksempler på hvordan folk setter sammen flere bilder av en hendelse, til ett bilde. Tenkte å gjøre dette selv, og har 4-5 bilder som jeg vil gjøre om til et A3 bilde, som skal "fremkalles".

Vet noen om noen gode sider hvor forslag til slikt finnes? Eller har noen forslag selv, eller ting dere selv har laget som eksempler? Kreativiteten min er ikke på topp når det gjelder slike ting, dessverre.

Alle tips mottas med et stort julesmil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Har på foto.no sett masse fine eksempler på hvordan folk setter sammen flere bilder av en hendelse, til ett bilde. Tenkte å gjøre dette selv, og har 4-5 bilder som jeg vil gjøre om til et A3 bilde, som skal "fremkalles".

Vet noen om noen gode sider hvor forslag til slikt finnes? Eller har noen forslag selv, eller ting dere selv har laget som eksempler? Kreativiteten min er ikke på topp når det gjelder slike ting, dessverre.

Alle tips mottas med et stort julesmil

7484870[/snapback]

Prøv Autostitch.exe som er perfekt for nybyrjarar som meg....

Les reame.txt fila for litt hint om innstillinger, last inn bildene, og så gjer programmet resten (etter ei stund)!

Sjå også www.panoguide.com som er et Forum for panorama med masse artikler om software, utstyr og bruk og tips om panoramabilder generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...