Gå til innhold

Geforce 7600 Go 512 Mb, ytelse.

Landkrabben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, noen som veit om skjermkortet

"NVIDIA® GeForce™ Go 7600, med 512 MB dedikert skjermminne

PCI Express" er noe bra i det hele tatt?

Leste på sticky skjermkortsammenligning "Tråden" at dette kortet ikkje var noe spesielt bra, stemmer dette? :hmm:

7484869[/snapback]

Det er et godt kort som takler det meste.... Jeg får 9000 poeng i 3D Mark 2003 hvis dette sier deg noe?

Lenke til kommentar
Hei, noen som veit om skjermkortet

"NVIDIA® GeForce™ Go 7600, med 512 MB dedikert skjermminne

PCI Express" er noe bra i det hele tatt?

Leste på sticky skjermkortsammenligning "Tråden" at dette kortet ikkje var noe spesielt bra, stemmer dette? :hmm:

7484869[/snapback]

Det er et godt kort som takler det meste.... Jeg får 9000 poeng i 3D Mark 2003 hvis dette sier deg noe?

7484980[/snapback]

Hmm.. nei ikkje heilt, men korleis ligger det iforhold til 7900 go 512 Mb? :hmm:

Er du fornøyd med skjermkortet?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Hmm.. nei ikkje heilt,såg det var noen som 28000 poeng i 3D-mark,så det kan ikkje være så bra at det gjer noe.., men korleis ligger det iforhold til 7900 go 512 Mb?  :hmm:

Er du fornøyd med skjermkortet? :roll:

7485096[/snapback]

28000 poeng er jo voldsomt og da snakker vi nok 7950GTX men jeg er veldig fornøyd med GO7600.

Jeg spiller alt av mine spill i høy kvalitet og i min sammling ligger både Farcry-Fear-Doom3 som krever en god grafikkmotor...

Kikk også litt på denne posten... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301

Lenke til kommentar

Jeg får 3600 poeng i 3DMark03 og klarer 1024x768 "flytende" i BF2. Så å si at 9000 poeng ikke er så bra at det gjør noe er vel ett av tidenes understatements.

I Skjermkortsammenligningstråden blir Go7600 klassifisert som High-End, og hvis high-end er for dårlig for deg bør du nok heller satse på en stasjonær med to Geforce 8800GTX i SLI enn en bærbar...

Lenke til kommentar
Jeg får 3600 poeng i 3DMark03 og klarer 1024x768 "flytende" i BF2. Så å si at 9000 poeng ikke er så bra at det gjør noe er vel ett av tidenes understatements.

I Skjermkortsammenligningstråden blir Go7600 klassifisert som High-End, og hvis high-end er for dårlig for deg bør du nok heller satse på en stasjonær med to Geforce 8800GTX i SLI enn en bærbar...

7487035[/snapback]

Okey, men da virker det som at dette skjermkortet er veldig bra...

Skal kjøpe meg pc nå, og noen som har erfaring med denne pcen? :)

Burde fungere til spill denne her.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=358930

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...