dynamic Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Måtte teste en ny plug-in på et portrett jeg har tatt. Ble ganske fornøyd med resultatet. Muligens det er litt mørkt, men jeg liker lyset. Modell: Lena Kritikk tas i mot med takk. =) Endret 12. desember 2006 av dynamic Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ikke gærnt utgangspunkt, men "diffuse glow"-looken kan kanskje være litt mye. Det som gjør at det ikke flyter som portrettbilde i seg selv er det ukomfortable ansiktsuttrykket, så med mindre det er faktisk sånn hun vanligvis er ville jeg ha prøvd med ligndende oppsett igjen. Edit: Oj. Jeg så det ikke på laptopen, men hva du enn har gjort for å lysne venstresiden har ikke funket, og man ser hvite felter og streker. Personlig bruker jeg masker og curves for å selektivt lysne opp et område. Endret 12. desember 2006 av CWalken Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for kommentar CWalken! Ansiktsuttrykket er "normalt" om jeg skal si det sånn. Det er slik hun smiler. Det med feltet til venstre skjønner jeg ikke helt hva du mener med hvite felter og streker. Jeg kan ikke se det selv. Men her er et annet bilde som jeg ble mer fornøyd med, selv om gjenspeilet i øyet ikke er så bra. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det med feltet til venstre skjønner jeg ikke helt hva du mener med hvite felter og streker. Jeg kan ikke se det selv. 7485453[/snapback] Jo jeg ser det jeg også. Er skjermen din kalibrert i mørkeste laget er de ikke så lett å få øye på, men øker man brightness på hele bildet blir de mer synlig. Se vedlegg. Ellers synes jeg ikke det var noe unaturlig med ansiktsutrykket. Likte begge bildene godt. Søt jente. Endret 12. desember 2006 av sentimental Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Der så jeg det ja. Takk skal du ha, må få rette litt på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå