Gå til innhold

Evolusjon: Fiksjon eller Fakta?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg påstår at Gud eksisterer, gi meg et håndfast bevis som sier " GUD EKSISTERER IKKE "

7701071[/snapback]

Gjenta reglene for bevisbyrde for oss er du snill...

eller kall meg "Heksekongen".

Bevisene for at jeg er kongen over alle hekser er stjernenes posisjon på himmelen og øyet i sin helhet -- og det at "nære" slektninger av meg har blitt brent som hekser av de kristne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet jo at forskere har kommet fram til mye riktig.

Mye riktig?!

Alt det menneskeskapte du ser rundt deg, INKLUDET PCen du bruker nå er et DIREKTE resultat av vitenskapelig forskning! Vitenskap har BEVIST at det fungerer. Du har vel flydd før? Vi lager fly på bakgrunn av forskning. Hadde ikke forskning fungert hadde flyene ramlet ned!

Men jeg synes ofte de er litt for arrogante, disse forskerne.

Hvilke forskere? Når da? I hvilken sammenheng? Herregud for noen påstander du kommer med...

Lenke til kommentar
O og P ligger ved siden av hverandre på et tastatur, så det er bare en typo som har blitt videreført til slang.

Back on topic nå.

Jeg mener selvfølgelig hvilke arter tipptipptipp...oldeforeldrene dine var.

8808447[/snapback]

Mennsesker.

8808453[/snapback]

Tipptipptipp...(legg til flere hundre tusen)...oldeforeldrene, skjønner du vel!

Lenke til kommentar

Dere kan ikke be noen bevise at Gud finnes... Gud er ikke et objekt, det er på en måte noe man føler...

Det er akkurat som å si at man skal motbevise at Gud finnes... skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke noen kan komme med virkelig håndfaste bevis på noen av disse to påstandene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tipptipptipp...(legg til flere hundre tusen)...oldeforeldrene, skjønner du vel!

8808543[/snapback]

ursuppe :) det var iallefall min bestefar

Lenke til kommentar
Jaja, god natt!

8808577[/snapback]

Den posten var like nødvendig som denne.

8808628[/snapback]

Så la vær! Posten forteller at jeg tar kvelden, og at det ikke kommer flere svar på en del timer.

Er du 13 år eller?

Lenke til kommentar
Alle andre: Dere glemmer å kreve begrunnelser.

8809697[/snapback]

Glemmer? Hva? Har jeg talt riktig, så har jeg bedt om beviser intet mindre enn sju ganger denne kvelden. Er det bare i eventyr at sju er et magisk tall, eller skal vi tro at "seventh time is the charm"? Får vi noe beviser eller begrunnelser her, mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...