Red Frostraven Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis jeg påstår at Gud eksisterer, gi meg et håndfast bevis som sier " GUD EKSISTERER IKKE " 7701071[/snapback] Gjenta reglene for bevisbyrde for oss er du snill... eller kall meg "Heksekongen". Bevisene for at jeg er kongen over alle hekser er stjernenes posisjon på himmelen og øyet i sin helhet -- og det at "nære" slektninger av meg har blitt brent som hekser av de kristne. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg vet jo at forskere har kommet fram til mye riktig. Mye riktig?! Alt det menneskeskapte du ser rundt deg, INKLUDET PCen du bruker nå er et DIREKTE resultat av vitenskapelig forskning! Vitenskap har BEVIST at det fungerer. Du har vel flydd før? Vi lager fly på bakgrunn av forskning. Hadde ikke forskning fungert hadde flyene ramlet ned! Men jeg synes ofte de er litt for arrogante, disse forskerne. Hvilke forskere? Når da? I hvilken sammenheng? Herregud for noen påstander du kommer med... Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sist jeg sjekket stammet mennesker fra arten homo erctus som levde for cirka 100, 000 år siden. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror noen har glemt at det er dem som kommer med påstander om Guder finnes som må bevise dem. Vi mennesker lever i beste velgående selv om det finnes en Gud eller ikke, dermed må vi ikke bevise noe som helst. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 O og P ligger ved siden av hverandre på et tastatur, så det er bare en typo som har blitt videreført til slang. Back on topic nå. Jeg mener selvfølgelig hvilke arter tipptipptipp...oldeforeldrene dine var. 8808447[/snapback] Mennsesker. 8808453[/snapback] Tipptipptipp...(legg til flere hundre tusen)...oldeforeldrene, skjønner du vel! Lenke til kommentar
wan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Erkjenn at man stammer fra apene. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vi stammer ikke fra apene/sjimpansene, vi er i slekt med dem. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dere kan ikke be noen bevise at Gud finnes... Gud er ikke et objekt, det er på en måte noe man føler... Det er akkurat som å si at man skal motbevise at Gud finnes... skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke noen kan komme med virkelig håndfaste bevis på noen av disse to påstandene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tipptipptipp...(legg til flere hundre tusen)...oldeforeldrene, skjønner du vel! 8808543[/snapback] ursuppe det var iallefall min bestefar Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jaja, god natt! 8808577[/snapback] Den posten var like nødvendig som denne. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jaja, god natt! 8808577[/snapback] Den posten var like nødvendig som denne. 8808628[/snapback] Så la vær! Posten forteller at jeg tar kvelden, og at det ikke kommer flere svar på en del timer. Er du 13 år eller? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De der kommer til å bli sletta av første moderator som stikker innom diskusjonen uansett, så ikke gidd a... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Så la vær! Posten forteller at jeg tar kvelden, og at det ikke kommer flere svar på en del timer. Er du 13 år eller? 8808661[/snapback] Fjorten. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Fantastisk. Fire sider tautrekking på én kveld. Jeg humrer. Sherra: Du glemmer å begrunne påstandene dine, og du glemmer å kreve begrunnelser. Alle andre: Dere glemmer å kreve begrunnelser. Endret 7. juni 2007 av kjetil02 Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Alle andre: Dere glemmer å kreve begrunnelser. 8809697[/snapback] Glemmer? Hva? Har jeg talt riktig, så har jeg bedt om beviser intet mindre enn sju ganger denne kvelden. Er det bare i eventyr at sju er et magisk tall, eller skal vi tro at "seventh time is the charm"? Får vi noe beviser eller begrunnelser her, mon tro? Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hihi! Jeg må innrømme at jeg ikke gadd å lese hele tråden. Det har vel ikke kommet frem noe nytt, har det vel? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nei, det er stort sett side opp og side ned som vanlig. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jah, begynner å miste smaken på dette forumet på grunn av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå