Theoneask Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hei. Har kjøpt meg eit Nvidia Geforce Bliss 7600GT AGP skjermkort. Eg starter opp pcen på vanlig måte, windows sin drivar install starter opp, eg avbryter den og instaler drivar på cd istanfor. Drivaren blir fint instalert, men når eg restarter tar prosessen: taskmgr.exe 90-99% av CPU. Eg får ikkje avslutta prosessoren. Skjermen blinker og av og på ofte, kver gang eg prøver å utføre noke. Merk at det samme skjer med den nyaste drivaren frå nvidia.com. Eg må no starte opp i sikkerhetsmodus og avinstalere drivaren før eg kan starte opp igjen. I windows vista rc1 derimot funker alt fint. Lasta då ned drivaren frå nvidia.com. Forslag mottas med stort takk, sidan eg liker helst å bruke xp. Dersom denne er feilposta vennligst sei frå og eg skal be ein moderator flytte den. Endret 12. desember 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Bump bump. Kan ein grunn til at problemet oppstår vere at drivare ikkje blir heilt avinstaler når eg fjerner det i sikkerhetsmodus, og at det då blir ein error mellom windows og drivaren? Siden det då ligger litt av gamle drivare og nye drivare samtidig. Om dåke forstår kva eg tenker på. Kan det og vere at drivaren til det gamle kortet ikkje vart skikkelig avinstalert og at dette skaper problemer for det nye kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå