marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 For å kjøle ned mest mulig kontra det med støy. Hva er den beste kjøleren? Har dere noen anbefalinger hva jeg skal velge? Bhead Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=37424 Denne har jeg og er fornøyd, helst så vil jeg ha https://prisguiden.no/product.php?productId=56847 men har ikke sett den i noen norske nettbutikker enda :< Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Artic Freezer 7 skal visst være bra. Så en eller annen stortest av kjølere, og der kom den bra ut. Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har Arctic Freezer 64 som er samme kjøleren bare til AMD sokkel. Fantastisk fornøyd! Lydløs og svært god kjøling. Og BILLIG! 175,- Kommer også i PRO utgave: https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Anbefaler på det sterkeste Scythe Ninja <3 Har aldri hatt en mer stille kjøler. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Anbefaler på det sterkeste Scythe Ninja <3 Har aldri hatt en mer stille kjøler. 7491164[/snapback] Er ikke den enorm? Hvordan er den å feste fast? -b- Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er ikke den enorm? Hvordan er den å feste fast? det er idiot feste spør du meg, er samme klips som på boxed kjøler som skal holde ett kilo kjøler. men blir nervøs av slikt. jeg klipte vekk klips og kjøpte bolter som jeg satte igjennom. men er en bra kjøler. 350,- hos amantio med vifte Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flyttes fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" til "Kjøling - luft". Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Anbefaler på det sterkeste Scythe Ninja <3 Har aldri hatt en mer stille kjøler. 7491164[/snapback] Helt enig, imponerende kjøler. Er akkurat plassert i mitt nye C2D oppsett, med Scythe Vifte (mulig den blir skiftet ut med en Noctua). Er ikke den enorm? Hvordan er den å feste fast? 7498767[/snapback] De nye versjonene har med standard feste for Socket 775. Tidligere versjoner har bakplate. Den er høy, men gikk greitt i mitt Antec Sonata kabinett. Dette har ikke den største plassen (relativt trangt). Den veier faktisk ikke mer en 640 gram (var lettere enn jeg hadde trodd). Min gamle Zalman er tyngre. Vær klar over at den leveres i to versjoner, med og uten vifte (den med vifte kalles plus). Endret 14. desember 2006 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå