tommy_90 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hei, jeg skal ha norsk fremføring i morgen og jeg vet ikke helt sikkert hvordan jeg skal begynne osv. oppgaven er sånn: Se noen tv- serier. lag en liten undersøkelse om hvilke holdninger og verdier de formidler. gjerne forslag osv:) mitt første innlegg. hehe Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hei, jeg skal ha norsk fremføring i morgen og jeg vet ikke helt sikkert hvordan jeg skal begynne osv. oppgaven er sånn: Se noen tv- serier. lag en liten undersøkelse om hvilke holdninger og verdier de formidler. gjerne forslag osv:) mitt første innlegg. hehe 7484577[/snapback] Her er en start: 1) Sett på en tv-serie. 2) Notér hvilke holdninger/verdier du mener de formidler, prøv å begrunn hvorfor. 3) Repetér steg 1 og 2 til antall tv-serier er oppfyllt. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Se på prison break, og skriv om hvilke holdninger og verdier den formidler.. Kanksje se en annen serie, så kan du sammenligne på slutten av fremføringen Lenke til kommentar
tommy_90 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Se på prison break, og skriv om hvilke holdninger og verdier den formidler.. Kanksje se en annen serie, så kan du sammenligne på slutten av fremføringen 7486384[/snapback] Takker for svar;) Lenke til kommentar
kimla Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ufattelig grei oppgave du har fått da, hvorfor fikk jeg aldri noe sånt? Hehe, men fra spøk til revolver; det er egentlig ikke en veldig vanskelig oppgave. Se f. eks prison break, her har du jo en veldig mulighet til å trekke paralleller til virkeligheten, hvordan kunne dette skjedd i virkeligheten, og hvor likt kunne det blitt? Er det så lett for en presidentkone (eller hva ho er) å utnytte systemet på den måten? En annen vinkel kan jo være serien som startet omtrent samtidig, My name is Earl. Hva er budskapet i serien? Selv om karma kanskje ikke virker så direkte i virkeligheten som den gjør i serien, hva kan vi trekke paralleller mellom, altså, fungerer karma i det lange løp? osvosv... er et evig emne du har fått, burde ikke være vanskelig å preike sprøyt et par timer om dette Lykke til! ... skrivleif Endret 12. desember 2006 av kimla Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Se på prison break, og skriv om hvilke holdninger og verdier den formidler.. Kanksje se en annen serie, så kan du sammenligne på slutten av fremføringen 7486384[/snapback] Ja, prison break er bra. den er mye å fortelle om. du kan jo også fortelle hvordan og hvorfor de har laget den. er jo en ganske spennende serie. har sett til episode 13 av sesong 2 jeg Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) har sett til episode 13 av sesong 2 jeg 7498456[/snapback] WOW, kan jeg ta på deg!! Endret 14. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har sett til episode 13 av sesong 2 jeg 7498456[/snapback] WOW, kan jeg ta på deg!! 7498494[/snapback] hva mener du med det? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Litt vannskerlig å forklare..Du må nesten skjønne spøken.. Tror han hadde tentamen igår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå