ernie_g Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heihå, jeg bare lurer på korsen eg kan gjøre det slik at eg slippe å logge meg inn hver gong eg skrur på maskina. Finner ikkje kor eg skal gå, har prøvd det meste på brukerkontoer.. hmm anyone know? Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Når jeg installerer Windows så lar jeg være å skrive noe passord på administrator kontoen, da blir jeg automatisk logget inn. Er litt usikker på hvordan man endrer dette etter installasjonen, hvis man velger å sette på passord under installasjonen. Har du prøvd å fjerne passordet på kontoene? Regner med at du har det, men det er det eneste jeg kommer på for øyeblikket. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 TweakUI har blandt annet denne muligheten. den kan lastes ned her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 TweakUI har blandt annet denne muligheten. den kan lastes ned her 7484599[/snapback] Hvis du har passord eller flere brukerkontoer på maskinen kan du ikke hoppe over den delen.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis du har passord eller flere brukerkontoer på maskinen kan du ikke hoppe over den delen.... 7484623[/snapback] det går fint å bruke TweakUI hvis en brukerkonto er passordbeskyttet. Du skriver inn brukernavn og passord på denne kontoen og maskinen logger automatisk på med denne brukerkontoen hver gang den startes. Hvis det er flere brukerkontoer og det er forskjellige brukere som skal logge seg på blir det litt verre men jeg har ikk einntrukk av at det er tilfelle ut ifra det trådstarter skriver. Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 takker, tweak saka fixa biffen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har lurt på det ei stund jeg også.. Etter sist formatering var det bare der, hadde jo selfølgelig TweakUI på maskinen fra før, men viste ikke at man kunne fikse det der.. Takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå