Solarstone Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjøpte meg pc komponenter hoss Netshop.no og valgte å forhåndsbetale, det jeg nå lurer på er om varene faktisk er betalt for? Kan ikke se at Netshop har trekt noe fra min konto! (Hvorfor ikke? varene er jo sent!) Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg er usikker på om jeg kanskje har brukt 200kr av pengene som skulle gå til pc'n!! Jeg skjønner ikke noe akkurat nå Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjøpte meg pc komponenter hoss Netshop.no og valgte å forhåndsbetale, det jeg nå lurer på er om varene faktisk er betalt for? Kan ikke se at Netshop har trekt noe fra min konto! (Hvorfor ikke? varene er jo sent!) Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg er usikker på om jeg kanskje har brukt 200kr av pengene som skulle gå til pc'n!! Jeg skjønner ikke noe akkurat nå 7484518[/snapback] Hva med å kontakt Netshop. De kan sikkert gi deg et svar. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Salgs avdelinga er desvere stengt nå. Noen andre som kanskje har opplevd lignende? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 det er ofte at de ikke trekker pengene med en gang kan ofte ta noen dager før de tar fra kontoen din Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har lest at de trekker pengene når varen er sendt eller når varen er mottat.... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har faktisk opplevd akkurat det samme nå, de har ikke trekkt penger men har fått leverings bekreftelse. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det legges inn en reservasjon på din konto på det aktuelle beløpet, slik at de ikke er disponible før du evt. ombestemmer deg. På den måten vet de at de får pengene sine og de trekker deg ikke før du får varen pga renter o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå