sdybvik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 PC-en min stopper å gjøre noe under booting rett etter at Windows-logoen på svart bakgrunn og den blå progressbaren er ferdig med å gå over skjermen (5-6 ganger). Vanligvis skal da skjermen bli svart, musepekeren vise seg før bakgrunn osv. kommer opp. Men musepekeren vises ikke i det hele tatt og skjermen bare fortsetter å være svart. Det er ingen merkbar aktivitet på PC-en. Dette skjedde av og til tidligere med den gamle installasjonen av Windows. Den var overmoden, så jeg reinstallerte OS, men det skjedde av og til for det. Det er kjipt, men ved å boote sjelden så var det til å leve med. Problemet nå er at den ikke startet på flere forsøk! Og siden jeg har reinstallert OS, så mistenker jeg at det er noe feil med hardware. Noen som har erfaringer med det samme og har noe tips? Nappe ut hver av minnebrikkene og se om det gjør noe forskjell? Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg har et problem med min pc også. men det som skjer er at pc'n henger seg når den kommer til "Windows XP Loadbar", der den "ormen" går fra venstre til høyre. så må jeg skru av pc'n, og ta den på igjen etter 10 minutter. da henger den ikke seg der.. jeg har ennå ikke skjønt problemet.. ' https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642639&hl= Lenke til kommentar
sullis Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har akkurat samme problem med en av mine maskiner, med at skjermen går i svart midt under lastingen av windows etter å ha installert windows på nytt. Noen som vet hva som er problemet?? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 prøv å gå inn i sikkermodus. kan være du må legge inn skjermkortdriveren. har iallfall løst mine problemer når det har hendt. Lenke til kommentar
sullis Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mener å huske at jeg prøvde sikkerhetsmodus i går uten at den ville inn i windows da heller. Det merkelige er at den går inn i windows helt fint første gang den går helt inn etter instaleringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå