Zyke Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei. Har kjøpt en SE K610i. Man kan poste bilder til blogg fra den, og dette hadde vært kjekt om jeg fikk til Noen som kan forklare meg HVORDAN man gjør det? Må man konfigurere noe? Takk. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei.Har kjøpt en SE K610i. Man kan poste bilder til blogg fra den, og dette hadde vært kjekt om jeg fikk til Noen som kan forklare meg HVORDAN man gjør det? Må man konfigurere noe? Takk. 7484333[/snapback] www.mobilblogg.no Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tenkte mer på noe annet. På mobilen har jeg en blogg funksjon, som det står er gratis. Det jeg luerer på er hvordan DEN funker. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 På Se mobilene sendes de bildene du blogger rett til "blogger dummy" konto... det du gjør er å sende opp ett bilde, da oppretter den en konto til deg. Mulig den støtter annet enn blogger også, men det har jeg ikke testet. Etterpå oppretter du deg en konto på www.blogspot.com og der har du et valg om å legge til en mobilblogg. Da henter du ut urlen fra tlf din, altså dit bildene sendes når du trykker på publiser. Denne skal legges til i blogger kontoen din.. og vips.. alt du publiserer fra tlf din fremover, havner nå her. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hmm, det er over 1 år siden trådstarter lurte på dette. Tipper det ikke er aktuelt lenger... Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 å sorry, glemte å se på dato... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå