Snikpellik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heisann. Håper jeg har kommet riktig nå. Jeg skal altså ha meg en ny TV på nyåret da det blir gode priser på TV-er. Jeg tenkte en LCD HD-Ready TV på 32" eller 37". Har også selvfølgelig tenkt til å gå til innkjøp av komponentkabler til Wii når den tid kommer. Har sett på denne, og lurer på hva dere som har litt mer kjennskap synes? Jeg tenker da selvsagt på hvordan den egner seg til spill. I prisklasse skal jeg under 10.000, helst ned til en 7-8-9000,-. Tenkte også på denne 32-tommeren. Eller hva med Samsungs sexy 32-tommere? Jeg trenger anbefalinger i pris og bildekvalitet, så jeg er takknemlig om noen her kunne hjulpet meg! Trenger komponentinngang (ikke så viktig med flere) VGA-inngang og HDMI. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hei.. skal ha meg ny tv over året også. Jeg har sett på samsung sin n71 serie eller Sony bravia serie. Disse koster enda litt over 10 000, men jeg regner med at prisen vil synke etter jul. Samsung n71: http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/le32n71b.asp (selges på Ekspert og siba og nettbutikker) Sony bravia: http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...gory=TVP+LCD+TV (bare sett den på ekspert) Der koster den nå 12999.. Ny tv til ps3 blir lansert;) Endret 12. desember 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Har sett litt på den jeg også, men selvsagt for dyr. Men synker den en del i pris skal jeg jeg vurdere den. Blir nok Elkjøp, Lefdal eller Siba på meg, hvor det er billigst. Kom gjerne med flere tips, noen? Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sony sin eller samsung? Ser at du skal ha ny tv på nyåret;) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tråden er feilpostet, den hører hjemme i Multimedia->TV-apparater. Der finner du en haug med slike tråder, et søk på Xbox gir følgende resultat: link. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg