AzTm Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 ikke noe annet å si , lekket. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hadde vært kjekt å prøvd Longhorn nuh...hehe Eneste jeg kommer til å hate, (og en grunn til ikke å bruke det) er at de skal ha et "Sikkerhetssystem" som heter Palladium inni OS'et, og det skal liksom forsvare alle digitale rettigheter... Aner jeg Micro$oft som "BigBrother" i det fjerne??? Hmmm.... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 For de som er interessert kan sjekke her: http://www1.giga.de/stories_u4/0,3204,45591,00.html Gå på Shots 'n Pics og bla dere gjennom alle bildene. Ser rimelig kult ut, sprør du meg! Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Kommer ALDRI til å bruke det der, da går jeg heller over til Linux eller bruker Win2k/XP til min siste dag! Hail to Linus Thorvalds! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 var ganske så stygt på mange måta, ligna litt på winXP, men ikkje heilt... skal aldri inn på mi maskin jallefall... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: arve87 skrev (2002-11-24 23:13):var ganske så stygt på mange måta, ligna litt på winXP, men ikkje heilt...skal aldri inn på mi maskin jallefall... Pøh...Det går bare ei stund og så har alle det inne.... :smile: blir sikkert laget noe skins så du kan legge på :smile: Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Tror ikke mange kommer til å bruke det, viss alt skal vere så forbanna strengt. MS har jo direkte tilgang til PC`n da. Nei, da blir det heller overgang til Linux. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 mein got! http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html *whine whine* Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Lenge leve individuell frihet!! Til slutt vil de vel ha brukerene sertifiserte til å bruke en PC. En ting er sikkert! Ikke inn i gammeleriken heller om det der skal på min maskin!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå