Gjest medlem-77217 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Heallais. Vil først starte med at jeg har ikke søkt, så det kan være en annen post som er lik denne. Men da stenger vi DEN og ikke denne. -- Vel, som dere ser er jeg ute etter morsomme MSN samtaler. Har selv en fantastisk fyr som jeg igrunn elsker å snakke med grunnet han stupiditet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han sier:nerd Ola sier: soss og egenklig litt homo og fjortis Han sier: oioioi for En sotro fornermelse å bli kalt soss uhuhuhuhuhuh Ola sier: Det vil jeg påstå Han sier: du vil bel det,, fan du er stygg ass Ola sier: Du har aldri sett meg.. Han sier: det driter vel jai i dadegv4 Ola sier: seriøst, jeg forsto ikke den setningen dadegv4? Han sier: kjipern det keepern Ola sier: hva skal liksom det bety? : Han sier: det betyr mordi hva feiler det deg egentlig? hvorfor fan eru sånn jævla taper? Ola sier: taper? Han sier: ja Ola sier: hvorfor vil du si at jeg er en taper? Han sier: merker jo fan det da fitte unge,, hvorfor eru så jævli stygg i tryne?!?!??! svar når jeg snakker til deg Ola sier: javel mamma og pappa fødte meg stygg, dermed er jeg stygg. og en ting. Han sier: kjipern det keepern Ola sier: Han sier: du er en taper Ola sier: jaså? Han sier: mordi er en taper fardin er en taper Ola sier: Ja, de kjenner jo du sikkert veldig godt og ikke kom med tomme fornærmelser Han sier: ja jeg kjenner mordi utt å inn skal du konversere med mitt sosiale endestykke så ikke andvend ekstra ordinære kunskapsord som kan beskadlig gjøre eller påvirke mitt sosiale individ Ola sier: haha, grei den lizm Han sier: ja best for klitten til mordi Ola sier: kjipern det keepern Og putt det i spoiler. Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Veldig morsomt La denne tråden dø snarest Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sier:Eating dinner xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh good xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: lol xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: what you having? Jeg sier: Uhm... Some rice and cream and sugar and canel xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: canel? Jeg sier: uhm Jeg sier: My english is not good xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: and your having rice,creem and sugar xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: lol xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: it seems perfect to mee xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: are you having caramel xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: sticky liquid sugar xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: ? Jeg sier: its mostly normaly to eat it in the cristhamas times xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i get ya xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i think Jeg sier: Uhm porridge it seems in my norwegian-englis book xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: porridge xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i get ya xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: its oats and your having caramel in it Snakka med en engelsk fyr mens jeg spiste ris-grøt... Var ikke helt sikker på hva det var på engelsk Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mental aldersgrense på forumet asap. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den siste (Almadora sin) var jo faktisk lettere morsom. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Som om jeg gidder å lese samtaler mellom to fjortiser.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 skal du konversere med mitt sosiale endestykke så ikke andvend ekstra ordinære kunskapsord som kan beskadlig gjøre eller påvirke mitt sosiale individ 7484055[/snapback] Det var morsomt, det må dere innrømme. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 skal du konversere med mitt sosiale endestykke så ikke andvend ekstra ordinære kunskapsord som kan beskadlig gjøre eller påvirke mitt sosiale individ 7484055[/snapback] Det var morsomt, det må dere innrømme. 7487665[/snapback] Det som var morsomt var at den setninga er full av skrivefeil. Snakk om å motsi seg selv. "S-M-R-T" Homer Simpson Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det som var morsomt var at den setninga er full av skrivefeil. Snakk om å motsi seg selv. "S-M-R-T" Homer Simpson 7489249[/snapback] Ikke bare skrivefeil, det er også særskriving og et "ord" som ikke betyr noe som helst. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe..fordel å lære seg rettskriving før man bruker store ord. "Stupid..like a FOX!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snakket med en litt "lubben" kamerat på msn. Vi snakket om en wrestler som var død: Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sier:Eating dinner xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh good xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: lol xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: what you having? Jeg sier: Uhm... Some rice and cream and sugar and canel xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: canel? Jeg sier: uhm Jeg sier: My english is not good xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: and your having rice,creem and sugar xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: lol xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: it seems perfect to mee xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: are you having caramel xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: sticky liquid sugar xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: ? Jeg sier: its mostly normaly to eat it in the cristhamas times xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i get ya xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i think Jeg sier: Uhm porridge it seems in my norwegian-englis book xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: oh xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: porridge xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: i get ya xº°”˜`”°º×™«øØø»JACK«øØø»™×º°”˜`”°ºx sier: its oats and your having caramel in it Snakka med en engelsk fyr mens jeg spiste ris-grøt... Var ikke helt sikker på hva det var på engelsk 7485231[/snapback] Hehe den var jo morsom! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 user posted image er det skumleste av alt! Not... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sopptryne says: Hei Megateppe says: må legge meg:/ Sopptryne says: ok Sopptryne says: hade Endret 13. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare så det er sagt, gay kan også bety glad. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Merkelig hvordan sånne tråder utvikler seg. Først tror trådstarter at han har snublet over noe fantastisk morsomt, og vil selsagt dele dette med oss andre dødelige. Vi finner dette lite morsomt. Det merkelige er at hver gang, så er det andres kommentarerer som gjør tråden "morsommere". Bare se. Den andre quote-greiene om kanel var jo morsommere enn trådstarters! (Orker ikke å sjekke det opp, men det engelske ordet for kanel ligner på cinema i uttalen... Tror jeg.) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 det engelske ordet for kanel ligner på cinema i uttalen... 7496217[/snapback] cinnamon? og nå detter jeg like fort UT av denne tråden som inn Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nja, msn samtaler pleier ærlig talt ikke være så mye morsomme.. hei hei hva skjer? ikke noe spess.. du da? ikke noe spess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå