Lynniz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Jeg får nok min bærbare pc i morra. Og da har jeg med en gang lyst til å instalere Vista. Hva gjør jeg med drivere osv? Vedder på at de ligger på den re-instalasjons cden til Asus. Takk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Cd'en fra Asus inneholder mest sannsynlig XP-drivere som ikke nødvendigvis fungerer under vista. Vista inneholder utrolig mange drivere til forskjellig hardware, regner med det er mulig å google fram det som Vista ikke klarer å levere selv. Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Cd'en fra Asus inneholder mest sannsynlig XP-drivere som ikke nødvendigvis fungerer under vista. Vista inneholder utrolig mange drivere til forskjellig hardware, regner med det er mulig å google fram det som Vista ikke klarer å levere selv. 7484037[/snapback] OK takk Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Har instalert Windows Vista Enterprise nå. Kan jeg bruke den skjermkort driveren som ligger på Asus.com da? Selv om det ikke står noe om vista på den? Kan noen finne det for meg ATI X1700 kort, maskinen heter ASUS F3Jp EDIT: Tror faktisk det er instalert på vista, ser sånn ut når jeg spiller Takk takk Endret 20. desember 2006 av Lynniz Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Sorry for at jeg poster litt mye. Når jeg trykker FN+F12/11 for å skru ned/opp lyden så skjer det ikkeno med lyden. Det kommer opp på displayet at jeg skrur opp og ned, men det skjer ikkeno. Er det en driver jeg mangler? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du kan se om drivere er installert ved å høyre klikke min datamaskin - behandle / manage - deretter enhetsbehandling. Om noen av disse er gule så er de ikke installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå