snippsat Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kan være denne just_me(ikke sikker) http://www.driverzone.com/device.php?id=39127&show_devs=a Ville nå kostet på meg et x-fi kort(er mye mye bedere enn soundmax til asus) Endret 7. april 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Kan være denne just_me(ikke sikker)http://www.driverzone.com/device.php?id=39127&show_devs=a Ville nå kostet på meg et x-fi kort(er mye mye bedere enn soundmax til asus) 8328825[/snapback] har ikke no slot og sette det i har kun 1 x PCI Express x16, at x8 speed (white) ledig Endret 7. april 2007 av just_me Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 En liten faq jeg lagde. Om boot og bios problemer. 680i kan være vansklig og få til og boote. Prøv disse metodene før du tar frem slegga. Har testet en del med dette kortet. Har brukt alle disse metodene selv. Har alltid fått start på kortet igjen. Kan være til help,viss du kommer opp i disse problemer. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Lenke til kommentar
taleg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Har lagt merke til at det er mange som har prob med Asus P5N32-E SLI og minne brikker + noen div andre feil, men det er nettop dette med rammen som gjør meg litt betenkt. Er det noe ram som er regnet som 100% up and running med en gang ? Skal ha 2 Gb med ram og jo høyere hastighet brikkene støtter jo bedre er det ! For første gang på flere år vurderer jeg et intel system og jeg tar sikte på vil bli noe alla dette (hvis jeg nå får bekreftet at alt vil fungere stabilt) - Asus P5N32-E SLI - Intel Core 2 Duo E6600 Rammen er jeg litt mere i tvil om, har lyst på denne men vet ikke om det vil funke - Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 ,Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P Det er vel det som gir meg mest ytelse for minst penger akkurat nå ! Funker forresten ThermalTake BigTyphoon på det hovedkortet (har den fra før av!!)? Er viktig at jeg kan få kjøpt alt fra pcutstyr.. Endret 9. april 2007 av taleg Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Taleg BallistiX PC6400 skulle gå fint. En som har testet på p5n32-e-sli Quote: Hi Im running the DDR2-800 MHZ Crucial ballistix tracer w/LEDs (BL2KIT12864AL804) and on the first post i went into cmos and set the timings to 4/4/4/12 2T @ 2.2V and have not had a single ram issue. Today while at work i ran Memtest170 for 13 hours -- 26 3/4 passes no errors. Thats about as stable as it gets. Hope that helps. Husk sette volt-mzh-timeing manuelt i bios. 680i er følsome for det. http://www.asus.com.tw/999/download/produc...459/1459_10.pdf Endret 9. april 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Selv om plus-utgaven er basert på en annen chipset-kombinasjon en Asus P5N32E-Sli, virker det da ikke som om dette påvirker ytelsen eller overklokkings-potensialet i noen stor grad? Jeg er i ferd med å kjøpe nytt system og, har i utgangspunktet sett meg ut plus-utgaven, etter mye lesing. Håper at dere som har erfaringer med begge kortene, hvis det er noen, kunne komme med en uttalelse. Synsing fra forumbrukere som skriver lovord om den ene av de to uten å ha noe sammenlignings-grunnlag vil bli oversett. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Yter stor sett helt likt(som alltid kommer det ann på kunnskapen til den som skal OC) Ting og tenke på + har fixet crackling popping lyd viss du skal kjøre sli. Vdroop er blitt bedere. Får ikke med 3mark06 i norge tror jeg. Her er listen. Changes: Changed Northbridge and Southbridge Chipsets (C55XE and MCP55XE to C55 and MCP55) Upgraded and updated capacitors (Tantalum+Electrolytic+Conductive Polymer capacitors to Tantalu+Conductive Polymer capacitors) Updated BIOS Added accessories to the motherboard bundle Benefits of Changes: Tighter control and manipulation of voltages with lower vdroop Fixed issues in relation to chipset functions e.g. crackling onboard sound during SLI configuration use 3DMark06 bundled with the motherboard Endret 9. april 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg fikk ikke 3Dmark06 Har knitring som bare det jeg på lyden og jeg kjører ikke SLI !! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Yter stor sett helt likt(som alltid kommer det ann på kunnskapen til den som skal OC) Ting og tenke på + har fixet crackling popping lyd viss du skal kjøre sli. Vdroop er blitt bedere. Får ikke med 3mark06 i norge tror jeg. Her er listen. Changes: Changed Northbridge and Southbridge Chipsets (C55XE and MCP55XE to C55 and MCP55) Upgraded and updated capacitors (Tantalum+Electrolytic+Conductive Polymer capacitors to Tantalu+Conductive Polymer capacitors) Updated BIOS Added accessories to the motherboard bundle Benefits of Changes: Tighter control and manipulation of voltages with lower vdroop Fixed issues in relation to chipset functions e.g. crackling onboard sound during SLI configuration use 3DMark06 bundled with the motherboard 8343951[/snapback] Selv om plus-versjonen ikke er basert på det "ekte" 680i-chipsettet fremstår den som det beste valget i mine øyne. Noen som kan motstride dette med god argumentasjon? Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 bestill meg Asus P5N32-E SLI og msi 88gtx kort nå uten ny kasse og psu. er noen sånt akutt opplegg så må gjøre uten oppgrader driver og bios? Lenke til kommentar
Jan Tore M Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 bestill meg Asus P5N32-E SLI og msi 88gtx kort nå uten ny kasse og psu.er noen sånt akutt opplegg så må gjøre uten oppgrader driver og bios? 8364572[/snapback] Tja, jeg opplever 0302, 0602 og 1002 som de beste BIOSene. Ingen problemer under 1002 så langt, virker stabil og grei. Se forøvrig SNIPPSATs BIOSguide, mye bra å hente der. Når det gjelder drivere har ikke de vært oppdatert på lenge (XP), så tror det er grei skurring. Kjører ikke Vista ennå så kan ikke uttale meg om ståa der. Skjermkortdriveren under XP ble akkurat oppdatert, 97.94 er siste WHQL. Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det samme f hvilken ramsloter du bruke? Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 bestill meg Asus P5N32-E SLI og msi 88gtx kort nå uten ny kasse og psu.er noen sånt akutt opplegg så må gjøre uten oppgrader driver og bios? 8364572[/snapback] Tja, jeg opplever 0302, 0602 og 1002 som de beste BIOSene. Ingen problemer under 1002 så langt, virker stabil og grei. Se forøvrig SNIPPSATs BIOSguide, mye bra å hente der. Når det gjelder drivere har ikke de vært oppdatert på lenge (XP), så tror det er grei skurring. Kjører ikke Vista ennå så kan ikke uttale meg om ståa der. Skjermkortdriveren under XP ble akkurat oppdatert, 97.94 er siste WHQL. 8365775[/snapback] tenk skullle bruker 100.95 eller 101.05 driver for xp etter vært med blir legg siste xp driver Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det samme f hvilken ramsloter du bruke? 8377206[/snapback] Bruk ramslotter av samme farge. (f.eks to blå). Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) gansk ny bios på mb her 0802 elns? fra 12/2 07 stå der her okey ? Endret 13. april 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 None bra PLUSS BIOSer ute å går for klokking og stabilitet ? Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) N0en så har opplevel at skjerm ikke for signal elns og led for cdrom og hd lyse heller tiden og ikke noen så skjer prøv med ta vekk sli bru og strøm gfx nr 2 men gikk alarme for noen f for prøv å resett bios i morgen det ikke like lett lenger hehe Endret 13. april 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Valentiner Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har litt problemer med usb kontaktene foran på kabinettet, får meld om at den ikke kjenner usb device osv. Kan nokon hjelpe meg Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Noen som har en fix til SLI problemet med lyden? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som har en fix til SLI problemet med lyden? 8380788[/snapback] den nyeste biosen fikser problemet.. ser ovenpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå