Vaio Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) ok! Jeg har en chieftec 550w Akkurat har jeg en 7900gt, men lyst å addere 4gb ram og 2x 8800GTO. Samlet oppsett blir: 2x raptor, klokket 6600e, 4gb dominator (eller noe sånt), 1 X-fi, 1x7900GT og 2x 8800GTO... holder 550w? Endret 27. februar 2007 av Vaio Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Aldri hørt om 8800GTO men Nei den der på 550W holder ikke, en Silverstone 750W burdte vel v ære nerme minimum grensa kanskje, iværtfal om du skal klokke alt du har der da ! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Aldri hørt om 8800GTO men Nei den der på 550W holder ikke, en Silverstone 750W burdte vel v ære nerme minimum grensa kanskje, iværtfal om du skal klokke alt du har der da ! 8038147[/snapback] Det er jo bare tull. 750W er absolutt ikke et minumum. Se heller på antall A på 12v riggen. Forøvrig bør vel 600W være min til et slikt oppsett. Jeg ville ha satset på en Corsair 620W eller Seasonic S12 600W. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm 3stk GPuer og en ganske bra overklokket conroe Lenke til kommentar
Jan Tore M Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Men om du bruker en strøm måler på stikk kontakten din blir det mye bedre sånn !! Ja, skal sjekke om jeg får låne en slik av en elektriker når jeg får tid. Og hvorfor kjøpte du X6800 når QX6700 koster omentrent det samme ? Har en QX6700... PS... Det er maks 4linjer i sagnaturen så krymp den med 7 linjer du før en mod. gjør 8031476[/snapback] Gjort! Takk for tipset. Er forøvrig på bios 0302 som foreløpig ser stabil ut, kjører systemet med vanlige verdier, dvs ingenting overklokket. Har undervoltet CPU for å ta ned temp. Alt funker foreløpig, knock on wood, vil holde dere underrettet hvis det er interesse. Endret 27. februar 2007 av Jan Tore M Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 För er som har tillgång till 4X1GB ram på detta kort (och chipset förövrigt). Det vi har testat och sett är att 4X1GB ram inte fungerar över 800mhz. Någon som kan testa det? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Satt her i dag å tenkte litt, jeg er utrolig godt fornøyd med mitt P5N32-E sli. Av alle hovedkort jeg har hatt tar dette kaka, fikk lånt meg en 850w(TT thoughpower) psu i dag, og rigget til. Da fant ut at det var PSU'en min som hindret overklokkingen. Når jeg selv får ordnet meg en ny PSU, så tror jeg mulighetene for å kalre 4ghz med dette kortet er mulig(har ram som klokker over 1300mhz så den følger nok med ). Blir gøy å se hvor mye jeg klarer å melke ut av hovedkortet når jeg får litt lengere tid til å teste med no mer en 580w's hipern. Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er det nok plass til Noctua NH-U12 cpu-kjøler på dette kortet? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er da plass til en Thermalright Ultra 120 på mitt P5N32-SLI SE Deluxe, og den har helt like kjølere og heatpipes som P5N32E-SLI. Så ja, jeg vil tro den passer fint Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvordan funker BIOS versjon 0501 til PLUS HK'et? -er det noen bøgs dere ikke blir kvitt? Lenke til kommentar
Pantor80 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... Endret 12. mars 2007 av Pantor80 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... 8135093[/snapback] Det er meget mulig å rebot Biosen... les instruksjonen i manualen Lenke til kommentar
Pantor80 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... 8135093[/snapback] Det er meget mulig å rebot Biosen... les instruksjonen i manualen 8135163[/snapback] altså, jeg kan resette cmos, men jeg kommer jo ikke engang inn i bios, den hopper rett forbi, og kommer med "bios checksum error"... før den ber meg om å flashe.... no ejeg har gjort... flere ganger. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... 8135093[/snapback] Det er meget mulig å rebot Biosen... les instruksjonen i manualen 8135163[/snapback] altså, jeg kan resette cmos, men jeg kommer jo ikke engang inn i bios, den hopper rett forbi, og kommer med "bios checksum error"... før den ber meg om å flashe.... no ejeg har gjort... flere ganger. 8135253[/snapback] Les manualen! Å resette Biosen må du forandre på jumper instillingen fysisk... Lenke til kommentar
Pantor80 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... 8135093[/snapback] Det er meget mulig å rebot Biosen... les instruksjonen i manualen 8135163[/snapback] altså, jeg kan resette cmos, men jeg kommer jo ikke engang inn i bios, den hopper rett forbi, og kommer med "bios checksum error"... før den ber meg om å flashe.... no ejeg har gjort... flere ganger. 8135253[/snapback] Les manualen! Å resette Biosen må du forandre på jumper instillingen fysisk... 8135369[/snapback] CLRTC er testa... tro du meg, er vel ingen andre jumpere det er snakk om... og nei, det virker ikke det heller. Setter pris på hjelpa uansett da Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har akkurat kjøpt dette kortet, og det virka bra i ca.... 1 time, så fikk jeg bios checksum error ved oppstart, og uansett hva jeg gjør, flashet med flere forskjellige, og uansett kommer det feilmelding når jeg starter opp... Hva har skjedd? har ikke hatt strømbrudd under flashing eller noe, og problemene startet FØR jeg flashet første gang... Er det noen som har noen anelse om hva jeg bør gjøre? P5N32-E SLI... 8135093[/snapback] Det er meget mulig å rebot Biosen... les instruksjonen i manualen 8135163[/snapback] altså, jeg kan resette cmos, men jeg kommer jo ikke engang inn i bios, den hopper rett forbi, og kommer med "bios checksum error"... før den ber meg om å flashe.... no ejeg har gjort... flere ganger. 8135253[/snapback] Les manualen! Å resette Biosen må du forandre på jumper instillingen fysisk... 8135369[/snapback] CLRTC er testa... tro du meg, er vel ingen andre jumpere det er snakk om... og nei, det virker ikke det heller. Setter pris på hjelpa uansett da 8135450[/snapback] Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 prøv å fjern batteriet... så sett den tilbake om 1min Lenke til kommentar
Pantor80 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 prøv å fjern batteriet... så sett den tilbake om 1min 8135793[/snapback] takker for hjelp, nå er det meste testet... blir retursending på det... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 prøv å fjern batteriet... så sett den tilbake om 1min 8135793[/snapback] takker for hjelp, nå er det meste testet... blir retursending på det... 8135947[/snapback] tuff luck Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Var det PLUS utgaven du hadde?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå