Gå til innhold

Forumets komikerpris 2006

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mange brukere som kan kalles ufrivillig morsomme, og andre som har formuleringer som knekker en. Jeg skal ikke nevne hvilken av de Tomat-Ulf er, men han får nominasjonen min.

7491145[/snapback]

Og her kommer begrunnelse inn som et krav for å nominere.. Du kan ikke nominere bare for å nominere noen.. Du må gi en forklaring eller linke til en post der fyren har vært latterlig morsom.. Som også blir nevnt i første post..

Lenke til kommentar
Og her kommer begrunnelse inn som et krav for å nominere.. Du kan ikke nominere bare for å nominere noen.. Du må gi en forklaring eller linke til en post der fyren har vært latterlig morsom..  Som også blir nevnt i første post..

7491217[/snapback]

Fair enough. Begrunnelsen er at vi har et godt samspill, han kommenterer ofte mine kommentarer, og det blir til at hele tråden får et ørlite løft

Eksempel på samarbeid.

Eksempel 2.

#Innlegget er redigert av moderator ihht forumets retningslinjer#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Fair enough. Begrunnelsen er at vi har et godt samspill, han kommenterer ofte mine kommentarer, og det blir til at hele tråden får et ørlite løft

Eksempel på samarbeid.

Eksempel 2.

7491382[/snapback]

Hahaha, du måtte kommentere det likevel(det var mer spam enn de neste sidene). Det beste hadde vært om du hadde latt være å kommentere det. Det er likevel bedre enn all personhetsen som foregår.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Jeg vil nominere Mala.

Han kommer alltid med noen lure gullkorn som jeg alltid må trekke på smilebåndet av, og det er tydelig at han har flere på lur, noe som er bra for forumet hadde ikke vært det samme uten han.

Eks 1:

En fyr som har fått 100 000 i Gamerscore, og Mala kommer med sitt fine gullkorn:

Er jo faktisk mulig han finner gleden i spillene også, så sånn sett er jo det bra. Men om man isolerer seg inne bare for å få opp den jævla scoren der..det nekter eg å try er sunnt.

Eks 2:

Senere samme tråd: Syfer spør hvorfor det er så mange som bryr seg. Mala kommer med enda et fint gullkorn:

Inrømm at det er ein liten nysgjerrigper i deg også siden du påtok deg bryet med å åpne tråden og tom. legge inn eit lite innlegg :wee:

Han svarer på en måte som bare Mala klarer.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne få nominere "Neppe" fordi jeg syns han kommer med mange morsomme små setninger i tråder som egentlig er ment for å være seriøse. Gjør vel ikke noe at han er "på ferie"?

EDIT: Han var visst tilbake igjen.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar

Kan jeg nominere en som er ufrivillig morsom? I såfall vil jeg nominere mad-hatter. Startet først en tråd for å klage på anmeldere. Han klarte ikke å se noe annet enn sitt eget synspunkt og holdt live i tråden og kranglet selv om nesten alle andre er uenige med han og argumenterte sine synspunkter mye bedre.

Så starter han en diskusjon der han klager over at han ikke vant månedens leseromtale. Janteloven er ukjent for denne fyren. Tråden ble stengt.

Men mad-hatter gir seg ikke, han åpner en ny tråd om samme emne. Tråden blir straks stengt.

Til slutt starter han en tråd der han mener han bør få en pris for å lage de mest interessante trådene. Gjett hva som skjedde med den tråden. Jeg gjengir likesågodt hans innlegg der:

Hvem starter de mest interessante trådene her på forumet? Det er meg det.

Jeg synes jeg burde få en pris. Bare det at så mange av postene mine blir stengt pga. "at de er spam" er grunn nok til å hedre meg som prinsen av dette forumet.

Men seriøst, jeg burde få en pris. Folk blir engasjert når de ser mine agressive innlegg, og de fleste andre tråder handler bare om "Ditt favorittspill" og "Hva er best av xbox og PS?"

Tråd om spill anmeldere:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=653376

Klaging på leseromtale:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657923

Ny klaging:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=658326&hl=

Hvem starter de beste trådene:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660082&hl=

En ting har han rett i; han fortjener en pris. :D

edit: Glemte å nevne at han startet en skrytetråd da han fikk advarsel 10%.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Min nominering til årets humorist blir Jarmo, fordi han strør forumet med milde dask på klamme nerdefingre som sklir på tastaturene. Han tildeler nesten alltid i disse postene en liten lattervekker, gjerne som slutthilsen.

Fordi at jeg hadde en sinnsykt latterlig uke med han på HW-Lanet, og ser til min redsel at kroppen idag kl 11.21 har nådd 666 sider med innlegg. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...