Dotten Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 For ordens skyld, årets gullkorn kan man nominere her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680903 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er mange brukere som kan kalles ufrivillig morsomme, og andre som har formuleringer som knekker en. Jeg skal ikke nevne hvilken av de Tomat-Ulf er, men han får nominasjonen min. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er mange brukere som kan kalles ufrivillig morsomme, og andre som har formuleringer som knekker en. Jeg skal ikke nevne hvilken av de Tomat-Ulf er, men han får nominasjonen min. 7491145[/snapback] Og her kommer begrunnelse inn som et krav for å nominere.. Du kan ikke nominere bare for å nominere noen.. Du må gi en forklaring eller linke til en post der fyren har vært latterlig morsom.. Som også blir nevnt i første post.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Og her kommer begrunnelse inn som et krav for å nominere.. Du kan ikke nominere bare for å nominere noen.. Du må gi en forklaring eller linke til en post der fyren har vært latterlig morsom.. Som også blir nevnt i første post.. 7491217[/snapback] Fair enough. Begrunnelsen er at vi har et godt samspill, han kommenterer ofte mine kommentarer, og det blir til at hele tråden får et ørlite løft Eksempel på samarbeid. Eksempel 2. #Innlegget er redigert av moderator ihht forumets retningslinjer# Endret 14. desember 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Fordi skymarshall, og her linker og grunner: -Alt 1 -Alt 2 -Og ikke minst Alt 3 Endret 13. desember 2006 av regga Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil nominere Marius E! For hans utrolige kule skrivemåte. Jeg digger å lese postene dine, pga. du skriver på nynorsk! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Burde ikke denne tråden ligget i OT-baren? Vet det kanskje har mer med humor å gjøre, men ville nok blitt mer lagt merke til i baren. Er folk som er morsomme der også vettu Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Den ligger der den mest hører hjemme, så får flere enn kun OT folk den med seg. Alle finner trådene i samletråden som ligger i "tilbakemeldinger til forumet" uansett. Nominasjonen vil også foregå så lenge at folk nok får det med seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Fair enough. Begrunnelsen er at vi har et godt samspill, han kommenterer ofte mine kommentarer, og det blir til at hele tråden får et ørlite løft Eksempel på samarbeid. Eksempel 2. 7491382[/snapback] Hahaha, du måtte kommentere det likevel(det var mer spam enn de neste sidene). Det beste hadde vært om du hadde latt være å kommentere det. Det er likevel bedre enn all personhetsen som foregår. Endret 14. desember 2006 av Dotten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hahaha, du måtte kommentere det likevel(det var mer spam enn de neste sidene). Det beste hadde vært om du hadde latt være å kommentere det. Det er likevel bedre enn all personhetsen som foregår. 7501432[/snapback] Sorry, men jeg aner ikke hva du prøver å si. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil nominere Pencilcase jeg, blant annet pga hans ufattelige gode historier fra hans liv på båt i div lumske farvann, har ledd godt av de Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk for hyggen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Pencilcase bør så absolutt være i denne konkuransen ja. En som vet å kjøre sin egen stil Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vil benytte anledningen til å nominere: Marley Ler ofte av gullkornene hans:) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg vil nominere Mala. Han kommer alltid med noen lure gullkorn som jeg alltid må trekke på smilebåndet av, og det er tydelig at han har flere på lur, noe som er bra for forumet hadde ikke vært det samme uten han. Eks 1: En fyr som har fått 100 000 i Gamerscore, og Mala kommer med sitt fine gullkorn: Er jo faktisk mulig han finner gleden i spillene også, så sånn sett er jo det bra. Men om man isolerer seg inne bare for å få opp den jævla scoren der..det nekter eg å try er sunnt. Eks 2: Senere samme tråd: Syfer spør hvorfor det er så mange som bryr seg. Mala kommer med enda et fint gullkorn: Inrømm at det er ein liten nysgjerrigper i deg også siden du påtok deg bryet med å åpne tråden og tom. legge inn eit lite innlegg Han svarer på en måte som bare Mala klarer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg vil gjerne få nominere "Neppe" fordi jeg syns han kommer med mange morsomme små setninger i tråder som egentlig er ment for å være seriøse. Gjør vel ikke noe at han er "på ferie"? EDIT: Han var visst tilbake igjen. Endret 18. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trevakt. Han er bare utrolig morsom i seg selv, og driter i hva alle andre synes. Har fått mye pes på forumet, men bare fortsetter. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Kan jeg nominere en som er ufrivillig morsom? I såfall vil jeg nominere mad-hatter. Startet først en tråd for å klage på anmeldere. Han klarte ikke å se noe annet enn sitt eget synspunkt og holdt live i tråden og kranglet selv om nesten alle andre er uenige med han og argumenterte sine synspunkter mye bedre. Så starter han en diskusjon der han klager over at han ikke vant månedens leseromtale. Janteloven er ukjent for denne fyren. Tråden ble stengt. Men mad-hatter gir seg ikke, han åpner en ny tråd om samme emne. Tråden blir straks stengt. Til slutt starter han en tråd der han mener han bør få en pris for å lage de mest interessante trådene. Gjett hva som skjedde med den tråden. Jeg gjengir likesågodt hans innlegg der: Hvem starter de mest interessante trådene her på forumet? Det er meg det. Jeg synes jeg burde få en pris. Bare det at så mange av postene mine blir stengt pga. "at de er spam" er grunn nok til å hedre meg som prinsen av dette forumet. Men seriøst, jeg burde få en pris. Folk blir engasjert når de ser mine agressive innlegg, og de fleste andre tråder handler bare om "Ditt favorittspill" og "Hva er best av xbox og PS?" Tråd om spill anmeldere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=653376 Klaging på leseromtale: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657923 Ny klaging: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=658326&hl= Hvem starter de beste trådene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660082&hl= En ting har han rett i; han fortjener en pris. edit: Glemte å nevne at han startet en skrytetråd da han fikk advarsel 10%. Endret 22. desember 2006 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Han kroppen der var ny for meg.... Må se til å bli litt mere kjent med han Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Min nominering til årets humorist blir Jarmo, fordi han strør forumet med milde dask på klamme nerdefingre som sklir på tastaturene. Han tildeler nesten alltid i disse postene en liten lattervekker, gjerne som slutthilsen. Fordi at jeg hadde en sinnsykt latterlig uke med han på HW-Lanet, og ser til min redsel at kroppen idag kl 11.21 har nådd 666 sider med innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg