fecker Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Skjermkortene gir best ytelse? Gir best ytelse av følgende: Creative Riva TNT 2 Ultra AGP 32MB ATI Rage Fury 128 AGP 32MB Begge disse skal/kan sitte på en pc med en P3 600 MHz m/ 196 MB RAM Dette er "godt & gammelt", men skal oppgradere en gammel pc for en kompis av meg og han har ikke bruk for bedre kort enn et av disse.... Mvh Geir Riis Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Vet ikke med Ati Fury, men TNT2 kjører i hvertfall Hitman, Max Payne og liknende spill... Hvis det var til noe hjelp... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 har sett begge korta i aksjon på sånn nokelunde like PC'a, og ytelsen er ganske lik... Men eg sjøl ville nok valgt TNT2 :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Må si meg ening i at riva tnt ultra gamer er det beste kortet. Vertfall på papiret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå