Gå til innhold

Kan noen foklare meg litt om RIMM?

Lam

Anbefalte innlegg

Jeg har i oppgave og forklare forskjellene mellom en del modultyper derav RIMM.

Tingen er at det er en del forksjellige oppfattelser angående RIMM rund om kring nettet. Enkelte hevder at RIMM står for ”Rambus inline memory module”, og er da utviklet av Rambus. Mens andre mener det at RIMM er et trademark til Kingston Technology Corp. Og er da en RAM type basert på RDRAM. RDRAM derimot, er et produkt, produsert av Rambus, og står for ”Rambus Dynamic Random Access Memory”.

Det jeg lurer på er om noen kan tegne og forklare for meg hva som er hva, så dette forvirrede hodet mitt får slappe av litt :) kall meg gjærne lat, men nå har jeg googla i halve dag, begjynner og bli en smule oppgitt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i oppgave og forklare forskjellene mellom en del modultyper derav RIMM.

Tingen er at det er en del forksjellige oppfattelser angående RIMM rund om kring nettet. Enkelte hevder at RIMM står for ”Rambus inline memory module”, og er da utviklet av Rambus. Mens andre mener det at RIMM er et trademark til Kingston Technology Corp. Og er da en RAM type basert på RDRAM. RDRAM derimot, er et produkt, produsert av Rambus, og står for ”Rambus Dynamic Random Access Memory”.

Det jeg lurer på er om noen kan tegne og forklare for meg hva som er hva, så dette forvirrede hodet mitt får slappe av litt :) kall meg gjærne lat, men nå har jeg googla i halve dag, begjynner og bli en smule oppgitt.  ;)

7483714[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Rambus

http://en.wikipedia.org/wiki/RDRAM

Endret av gp500
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...