Lam Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har i oppgave og forklare forskjellene mellom en del modultyper derav RIMM. Tingen er at det er en del forksjellige oppfattelser angående RIMM rund om kring nettet. Enkelte hevder at RIMM står for ”Rambus inline memory module”, og er da utviklet av Rambus. Mens andre mener det at RIMM er et trademark til Kingston Technology Corp. Og er da en RAM type basert på RDRAM. RDRAM derimot, er et produkt, produsert av Rambus, og står for ”Rambus Dynamic Random Access Memory”. Det jeg lurer på er om noen kan tegne og forklare for meg hva som er hva, så dette forvirrede hodet mitt får slappe av litt kall meg gjærne lat, men nå har jeg googla i halve dag, begjynner og bli en smule oppgitt. Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg har i oppgave og forklare forskjellene mellom en del modultyper derav RIMM. Tingen er at det er en del forksjellige oppfattelser angående RIMM rund om kring nettet. Enkelte hevder at RIMM står for ”Rambus inline memory module”, og er da utviklet av Rambus. Mens andre mener det at RIMM er et trademark til Kingston Technology Corp. Og er da en RAM type basert på RDRAM. RDRAM derimot, er et produkt, produsert av Rambus, og står for ”Rambus Dynamic Random Access Memory”. Det jeg lurer på er om noen kan tegne og forklare for meg hva som er hva, så dette forvirrede hodet mitt får slappe av litt kall meg gjærne lat, men nå har jeg googla i halve dag, begjynner og bli en smule oppgitt. 7483714[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Rambus http://en.wikipedia.org/wiki/RDRAM Endret 12. desember 2006 av gp500 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 RIMM er rambus inline memory module, altså RDRAMM ) samme som det står DDR DIMM, så vil det da stå RDRAM RIMM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå