Enigma123 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hei hei alle sammen!! Min pc har det problemet at den fryser når jeg spiller spill ( bf 2, og div andre. ) Det kan hende at jeg får spill litt før dette skjer, men etter en stund så fryser den helt. Jeg må da restarte maskinen via "restart" knappen. alt dette begynnte å skje etter at jeg instalerte en ny cpu. Det jeg lurer på er dette; kan det være at den får for lite strøm? CPU går for øyeblikket på 1.4 v Jeg har prøvd å instalere nye drivere til gfx kortet, defragmert harddisken, rensket maskinen fri for støv osv. Hva kan dette problemet være?? Info om maskinen ; * amd 3800+ * 2 gig RAM * 7600GT * MSI K8N nforce4 sli-fi * 400 w strømforsyning håper på hjelp !! Endret 12. desember 2006 av Enigma123 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Hei hei alle sammen!! Min pc har det problemet at den fryser når jeg spiller spill ( bf 2, og div andre. ) Det kan hende at jeg får spill litt før dette skjer, men etter en stund så fryser den helt. Jeg må da restarte maskinen via "restart" knappen. alt dette begynnte å skje etter at jeg instalerte en ny cpu. Det jeg lurer på er dette; kan det være at den får for lite strøm? CPU går for øyeblikket på 1.4 v Jeg har prøvd å instalere nye drivere til gfx kortet, defragmert harddisken, rensket maskinen fri for støv osv. Hva kan dette problemet være?? Info om maskinen ; * amd 3800+ * 2 gig RAM * 7600GT * MSI K8N nforce4 sli-fi * 400 w strømforsyning håper på hjelp !! 7483643[/snapback] bump Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Du kan jo alltids prøve å øke spenningen til CPU et hakk. Får den for lite vil den bli ustabil. Øker du spenningen utvikler den litt mer varme, men ikke noe å tenke på da man øker kun ett hakk. Hvilke forhåndsregler tok du mot statisk elektrisitet da du installerte ny CPU? Det kan hende at hardware er skadet... Endret 13. desember 2006 av mFaFa Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takker for svar Skal prøve dette når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå