Manfred Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Et kjapt spm: Hvordan får jeg en "automatisk" dokumentasjon av et web-prosjekt ut ifra alle /// <summary> taggene og slikt? Husker jeg gjorde dette på en applikasjon i VS 2003, men finner ikke dette igjen i 2005. Hjelp? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Et kjapt spm: Hvordan får jeg en "automatisk" dokumentasjon av et web-prosjekt ut ifra alle /// <summary> taggene og slikt? Husker jeg gjorde dette på en applikasjon i VS 2003, men finner ikke dette igjen i 2005. Hjelp? 7483613[/snapback] Den følger ikke med VS2005. Men det finnes haugevis av 3djeparts... Eller søk på Sandcastle. Det er Microsoft sin store nye ting. Har ikke fått testet den ut selv ennå men... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor I ALL VERDEN fjernet de dette? "Nei nå har vi noe praktisk. Hva skal vi gjøre med det? Vi fjerner det vi! JA! God idé!" Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor I ALL VERDEN fjernet de dette? "Nei nå har vi noe praktisk. Hva skal vi gjøre med det? Vi fjerner det vi! JA! God idé!" 7483641[/snapback] Egentlig er det DIN skyld... Som er altfor sløv til å skrive dokumentasjon, og forventer at det skal gjøres automatisk for deg! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Kjeften din... Men jeg skjønte ikke så mye av den Sandcastle-saken. Lastet ned og installerte, men hvordan i H bruker jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå