Gå til innhold

"Kongen sønn", ett bok prosjekt jeg holder på med.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i over to år holdt på med en bok jeg kaller "Kongens sønn". En bok om kongen til England's første sønn i år 4400 2nd tidsalder etter fallet av det Emorske Imperiet, som spredde seg fra Italia til Nepal, til finland i nord og til Libya i sør.

Kongens sønn heter Magnus, etter onkelen sin som døde under fødselen hans. Grunnen til at jeg tar opp dette er at jeg trenger litt hjelp med å komme meg opp igjen, siden prosjektet har ligget i dvale 1,5 år. Jeg har begynt å skrive litt før historie og skal snart begynne med ossen Amerika skal se ut.

Siden dette kommer til å være et langt prosjekt, skal jeg først sende inn første kapitell til f.eks Cappelen for å høre meningene deres og ossen tiden som kommer framover blir. Hvis jeg får et positivt tilbake-melding vil jeg fortsette (noe jeg kommer uansett til å gjøre) og håper på og få hjelp av andre her på forumet, som selvfølgelig skal få en andel av de mulige inntektene vi kanskje får, hvis vi går riktig vei.

Det jeg trenger til prosjektet er folk som er villige til å bruke en god del på å skrive, holde avtaler og er gode til å skrive fortellinger. Er gode til å skrive historie og også kan improvisere litt historie og finne opp navn.

For at prosjektet ikke skal være åpent for andre forumbrukere, skal jeg derfor lage en egen hjemmeside hvor vi trenger passord og brukernavn for å kommunisere. Vi skal også bruke msn for kommunikasjon og muligens andre programmer.

Dere som vil være med skriv dere på, legg til en stil dere har skrevet og hvorfor du vil være med på prosjektet.

Hilsen ArticFare.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg annbefaler deg faktisk å sjekke ut denne linken. Selv om den egentlig er beregnet til å utvikle historier i spill kan den sikkert brukes til å hente inspirasjon. :) Dog tror jeg ikke jeg kan hjelpe til, da det ikke er helt min sjanger. Til tross for at jeg har fått 5/6 på samtlige kjærlighetshistorier jeg har skrevet ( :blush: )ufrivillig er tror jeg ikke jeg kan hjelpe til så altfor mye.

Uansett, sjekk linken :)

Lenke til kommentar

Lyder som et spennende prosjekt, men du må nok kvitte deg med dialekten din, i alle fall er ikke ord som "ossen" og lignende spesielt "tiltrekkende" i bøker.

Jeg kunne tenke meg å få vite mer om hisotirien din og jeg kan muligens hjelpe deg med litt ideer, skrivedelen kan jeg nok ikke hjelpe med tror jeg, jeg er ikke noen mesterskriver (til tross for det har jeg nettopp begynt å skrive en fantasyhistorie :wee: ), ta kontakt om du vil ha ideer og innspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...