Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 JA, det er galt å henge seg på en annens jente. Hvorfor? Jo, det skal jeg si deg. Respekt. Du kjenner han ikke, greit nok. Men fordi du ikke kjenner han, trenger du ikke la være å vise såpass respekt at du ikke prøver deg på dama hans. Du prater om at "sånn er livet". Joa, sånn er livet, men livet er også sånn at man skal takle at andre har jenta du for øyeblikket vil ha. Sånn er livet, move on. Om du hadde kommet og prøvd deg på dama mi, hadde jeg banket deg opp. Koste hva det koste vil. Jeg _avskyr_ folk som ikke respekterer andres "eiendom". (Ja, eiendom. Det høres litt feil ut, men man kan sammenligne det med eiendom, altså noe som man har og er veldig glad i. Jeg tviler på at mange her er uenige med meg i det.) Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Med det synet der, er det du som fortjener bank spør du meg! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Selvsagt mener jeg ikke en ting, jeg valgte å sammenligne slik for å få det til å passe mitt syn på å prøve seg på kjæresten til andre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Been there, done that. Visste ikke at hu var opptatt da. Fikk grisejuling og antar at jeg fortjente det. Ikke prøv det. 7485254[/snapback] Fortjener det? På hvilken måte? Folk som banker andre pga slikt har seriøse problemer med impulskontroll og aggresjon. Enkelte insisterer å ta det ut på en tredjepart om de blir sviktet av dama, det er helt utrolig lite rasjonelt. Om detskjer noe er det partneren som har sviktet, ikke en eller annen tredjeperson. Om man banker folk bare fordi de prøver seg, så vil jeg si rettforfølgelse er på sin plass. AtW Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Om du hadde kommet og prøvd deg på dama mi, hadde jeg banket deg opp. Koste hva det koste vil. Jeg _avskyr_ folk som ikke respekterer andres "eiendom". (Ja, eiendom. Det høres litt feil ut, men man kan sammenligne det med eiendom, altså noe som man har og er veldig glad i. Jeg tviler på at mange her er uenige med meg i det.) 7489412[/snapback] Da skal jeg prøve meg på dama di, bare for å se hvor tøff du virkelig er Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Om du hadde kommet og prøvd deg på dama mi, hadde jeg banket deg opp. Koste hva det koste vil. Jeg _avskyr_ folk som ikke respekterer andres "eiendom". Jeg avskyr folk som ikke har mer mellom øra enn at de tror vold løser noe som helst. Jeg avskyr også folk som tror de eier kjæresten sin. Og noe jeg _virkelig_ avskyr er folk som utagerer mot tredjepart, når det er damas "feil". Du har ikke rett til å banke noen som helst, men skulle det vært noen hadde det vært dama di. Hun er den eneste du kan forlange respekt, tillit og slikt av, da er hun den eneste som kan bryte det. Forøvrig avskyr jeg folk som slår jenter og, så avskyelig vil du være uansett hvem du velger å utagere fysisk mot. Ikke vær feig. Finner dama seg en som er bedre enn deg, ta det som en mann og gå pent og rolig av sted. Du får absolutt ikke noe bedre rykte eller mer respekt av å slå noen. edit: Og du får _hvertfall_ ikke dama tilbake! Endret 13. desember 2006 av toth Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Minner om gjestepostreglene. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Been there, done that. Visste ikke at hu var opptatt da. Fikk grisejuling og antar at jeg fortjente det. Ikke prøv det. 7485254[/snapback] Fortjener det? På hvilken måte? Folk som banker andre pga slikt har seriøse problemer med impulskontroll og aggresjon. Enkelte insisterer å ta det ut på en tredjepart om de blir sviktet av dama, det er helt utrolig lite rasjonelt. Om detskjer noe er det partneren som har sviktet, ikke en eller annen tredjeperson. Om man banker folk bare fordi de prøver seg, så vil jeg si rettforfølgelse er på sin plass. AtW 7489854[/snapback] Oki, kan endre litt på det. Hadde fortjent en liten oppvekker kanskje, i form av et slag. Grisejuling er å ta hardt i. Tenkte på anmeldelse jeg og, fordi han knakk ene fingeren min i strabasene, men valgte å la det gå. Endret 13. desember 2006 av Loerand Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes ikke det er ok å prøve seg på damer som har type. Greit nok, du kan alltids hinte frampå om at du er interesert. Men, prøver du deg flere ganger og hun ikke liker det, så kan det jo hende hun ber typen sin om å "snakke" med deg. Btw : Hvis du prøver deg på ei dame og ikke vet at hun har type. Så er det en helt annen historie. Du fortjener ikke grisebank bare fordi du har prøvd deg på noen som du i utgangspunktet trodde var singel. Jeg hadde latt det gå hvis noen jeg ikke kjente hadde prøvd seg på dama. Har helt klart kommet til å gitt beskjed om at han har med å skygge banen. Men gitt han juling ? Nah... hadde noen som jeg kjenner gjort det samme, så er det ikke sikkert at jeg hadde tatt det like "kult" Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg synes det er helt ok at du prøver på dette. Hvis det skjer noe kan ikke du bebreides, kun henne. Men du kan ikke forvente å være god kompis med han karen etterpå, uansett hvordan det går. Men det har du vel heller ikke tenkt til... Regner med at situasjonen er slik at du ikke kjenner "han" fra før, slik at det å prøve seg på dama hans ikke blir sårende på den måten ? Edit : Det kommer jo selvsagt også an på hvordan du "prøver". Hvis du går bort og begynner å klå er det kanskje litt drøyt? Men å bli kjent med henne og flørte litt for å se om du får respons kan jeg ikke se noe galt i, om hun blir med på leken er det jo i tilfelle hun som er "tett". Men så kan du kanskje spørre deg selv også om du virkelig vil ha henne om hun har så lett for å "leke" med deg mens hun har type... Endret 13. desember 2006 av snoemann Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ville du respektert det vis noen prøvde seg på dama di, snoemann? Jeg er klar over at vis noe sånt skjer, så burde man ta det pent, men det er ikke så lett? Det at man ikke kan kreve respekt av andre folk undres jeg over, alle burde da respektere hverandre i større eller mindre grad? Hva slags holdning har du (som person generelt) vis du tror du kan gå å ta det du har lyst på? Nå vet jeg ikke hvem denne dama er, hvordan hun er, hvordan typen hennes er osv, men generelt sett, ville det vel ikke vært så lurt å prøve seg på henne? Greit nok at folk har et problem vis dem grisebanker noen for noe sånt, men det er godt mulig at typen her har et problem. Og bestemmer seg for å grisebanke deg? Eh, funny? Ellers, gjør det du føler er rett, så finner du ut om det faktisk er det Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Minner om gjestepostreglene. En post er slettet. Geir 7490887[/snapback] ... Ja, JEG la godt merke til HVEM SITT post du sletta. ^^ Skal klage på deg mister. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Men, prøver du deg flere ganger og hun ikke liker det, så kan det jo hende hun ber typen sin om å "snakke" med deg. Prøver du deg og hun ikke liker det, skal du jo selvsagt skygge banen.. Kommer intet godt ut av å prøve seg igjen om du får beskjed at det ikke settes pris på. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det at man ikke kan kreve respekt av andre folk undres jeg over, alle burde da respektere hverandre i større eller mindre grad? Hva slags holdning har du (som person generelt) vis du tror du kan gå å ta det du har lyst på? "Å ta noe" i denne forstand forutsetter at noen eier det i utgangspunktet, og det er ingen som eier personer. Uansett kan man aldri _TA_ en dame, eneste man kan gjøre er å spørre pent om å få låne henne på ubestemt tid. Man TAR aldri noe når man får en kjæreste, man FÅR noe. Viktig forskjell. Det vi diskuterer her er således bare om det er lov å spørre om å få det eller ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis hun er lykkelig, så er det bare tull og gjøre det. Det er jo det du vil; at hun skal være lykkelig? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja det er feil. Folk som gjør dette burde bli henretta. 7483378[/snapback] Genialt svar, nakkeskudd i en mørk bakgate<3 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tar det som en selvfølge att alle dere som er i mot og flørte med opptatte damer bkåser tvert av all kontakt med damer som prøver og flørte med def når du er i et forhold. Kan man ikke stole nokk på dama si til att ho ikke skal la flørterenne komme no lenger en med flørten så er jo ikke det no spess godt forhold. Man skal jo ikke trenge og jage bort alle som flørter med dama, men er du der og ser det så kan du jo altids markere reviret med ett saftig kyss... litt bedre enn å markere med pissing:p Man skal vise litt misunnelse, men dama skal da fålov til og snakke med det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ikke prøvd deg på ei dame om hun er opptatt, respektløst. Hvis hun går i fra han, hvorfor skal hun ikke gå i fra deg etter ei stund? Hvis du vet at kjæresten er en drittsekk, men hun bare ikke innser det, snakk med til HAN, men ikke på en fornærmende måte. Han som har blitt frastjelt dama si må bare takle det, hun liker deg ikke nok, hun liker heller noen andre. Det er bare ren idioti å banke opp noen i ren sjalusi, ta det som en mann og finn deg ei ny dame. Hvis man skal være med en person, så skal det vare, da er det like godt at hun ikke likte deg nok til at hun dro fra deg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tar det som en selvfølge att alle dere som er i mot og flørte med opptatte damer bkåser tvert av all kontakt med damer som prøver og flørte med def når du er i et forhold. 7495355[/snapback] Selvsagt. Når man har den perfekte, hvorfor lete etter en ny? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tar det som en selvfølge att alle dere som er i mot og flørte med opptatte damer bkåser tvert av all kontakt med damer som prøver og flørte med def når du er i et forhold. 7495355[/snapback] Jeg bryr meg ikke noe om dem jeg, er bare irriterende med alle folka som flyger rundt å sier "hei" med sukkersøte smil. Når de begynner å flørte osv blir jeg bare gretten, men hvordan skal man reagere når man sitter med dama i armkroken på bussen, noen kommer bort å spør om du liker dem. (Ja det har skjedd, jeg svarte bare, eh, nei.") :!: TIPS: Vis du skal flørte med en opptatt dame, ikke gjør det mens typen ser på. I mitt tilfelle, har vi ledd godt av hu som jeg snakker om. Ler godt enda jeg. "For jeg likte deg før!" *Bli emo å sette seg bakerst i bussen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå