Releazme Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 sitter her og forsøker og slette en delvis nedlastet divx fil, men windows nekter å slette den. får beskjed om at en annen person eller program bruker fila og at jeg må lukke dette programmet og prøve igjen. problemet er at det er verken andre programmer eller personer som bruker denne fila....har også hatt det samme problemet med andre divx filer... noen som vet hva problemet er? takk for alt hjelp" Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Åpne nero å slett den derfra så er den vekke Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg er vel egentlig 99% sikker på at du bruker Windows XP... Prøv dette: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 (Dessuten erklærer jeg herved MS Windows XP til det mest plagsomme OS som noensinne er laget. Flere spørsmål om akkurat samme sak tror jeg ikke jeg har sett noen gang.) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Har hatt akkuratt samme problem.. TAKK!!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 22:37, skrev borre:(Dessuten erklærer jeg herved MS Windows XP til det mest plagsomme OS som noensinne er laget. Flere spørsmål om akkurat samme sak tror jeg ikke jeg har sett noen gang.) Men det skyldes vel heller PEBCAK, ikke XP. :wink: Og har du rent glemt Win9x-kjernen? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 00:49, skrev LarsC:Men det skyldes vel heller PEBCAK, ikke XP. :wink: Nja... vil vel ikke kalle "kan-ikke-slette-ufullstendige-filer-og-explorer-bruker-99%-av-prosessoren" for pebcak - er jo kun en feil i XP. Quote: Og har du rent glemt Win9x-kjernen? Nå har jeg prøvd å fortrengt gammel fakta, og så bringer du det opp i dagslys igjen :sad: :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 01:31, skrev borre:Nja... vil vel ikke kalle "kan-ikke-slette-ufullstendige-filer-og-explorer-bruker-99%-av-prosessoren" for pebcak - er jo kun en feil i XP. Ja, ok da. :smile: Quote: Nå har jeg prøvd å fortrengt gammel fakta, og så bringer du det opp i dagslys igjen Jeg er ond. OND! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå