kingkop Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei. Jeg skal snart kjøpe en stasjonær pc for å ha hjemme. Den skal kun brukes til å surfe og kanskje brenne noen musikkplater på. Jeg kom til å tenke på disse små PC'ene som er så små at de ser med ut som ei lita eske enn en PC, men vet ikke hva de heter. Jeg finner de heller ikke på nettbutikkene, kanskje de har sluttet å selge dem?? Noen som vet hva jeg babler om, hehe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mener du ssf-barebone? Du har også micro atx som også har noen relativt små kabinetter. Eller mener du tynnklienter? Som kjøres ved hjelp av en server. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 han tenker nok på en shuttle pc Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 han tenker nok på en shuttle pc 7483109[/snapback] Shuttle pc var det :-) En slik pc sammens med flatskjerm så har man en grei liten pc, hva? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, har selv en ssf-barebone /m LCD skjerm.. Er en drøm og være med på lan, og ellers. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Shuttle er bare en produsent, slike små kasser kalles gjerne SFF (Small Form Factor). Det finnes også slike produkter fra andre produsenter. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Shuttle er bare en produsent, slike små kasser kalles gjerne SFF (Small Form Factor). Det finnes også slike produkter fra andre produsenter. 7483167[/snapback] Ser det ja. Mye å velge i her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå