sdf123 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hallo, har litt problemer med denne routeren, hver gang jeg skal inn å forandre på noe for så å lagre endringene, så "henger" routeren seg, altså konfigurasjons siden(http://192.168.1.1). Lukker jeg siden og prøver å gå inn igjen, står den bare å loader siden, men kommer aldri inn. Jeg må slå av og på routeren for at den skal funke igjen. Internett funker selv om den henger seg. Noen måter å bli kvitt det at den henger seg når jeg prøver å gjøre endringer? Gjelder uansett hva endring. Opsett "ngt" - topcom bridge modem - wrt54g pppoe Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Høres ut som den er moden for oppgradering av firmware eller reloading av firmware. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Opggraderte til Firmware Version: v1.01.1. For håpe det hjelper. Lurte litt på DD-WRT. Noen som har testet det på V5.1? Lenke til kommentar
PCI123 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har DD-WRT på min Linksys wrt54g v5.1 og dette fungerer utmerket. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Ok, fulgte du en slags howto da? Ser at det ligger mange på slike, men flott å kunne fulgt en som andre har testet og vet virker! Lenke til kommentar
PCI123 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fulgte det som står i denne linken: Se her men husk å laste ned mini versjonenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå