Zuluzion Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Var på elkjøp i sta, hadde de Naruto inne... nei Hvis det er noen som har spilt Narutimate Hero. Er kampsystemet bedre? Åssen er multiplayer, lett å finne players online? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kjøpte spillet på EB Games i Tønsberg i går, kjempekult Eneste negative hittil er vel den engelske duben. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hvor mye kosta det på eb? Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bah... Jeg har ikke sett den japanske stemme pakken noe sted enda. Skuffende.. Nå ligger spillet bare der å samler støv. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det 100% bekrefta at det faktisk skal komme en slik stemmepakke? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er bekreftet det ja! Og den skal bli lagt ut til gratis nedlasting.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Syns de snart bør få fingen ut eg altså Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vel, jeg spiller mere KOTOR2 enn Naruto ihvertfall til de gir os japanske stemmer. Det er ikke bare at det er dubbet, det er dubbet DÅRLIG. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nekter også å spille det før det kommer japanske stemmer. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Spillt gjennom det... Eneste jeg ikke er ferdig med er ramen leveringa, hide and seek etc.... Ble så vant med de engelske stemmene så det gjorde meg ikke noe og jeg ble helt hekta på spillet, men synd at storyen slutter så tidlig Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Storyen slutter ikke der, da. Bare på spillet.. Håper virkelig de lager en etterfølger til neste store fight Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synes Naruto var kjempeartig helt til man skal ut i kamp. Altfor brå overgang til ekstremt vanskelig. Jeg er ikke japaner og klarer ikke å reagere/trykke like fort midt i de værste fightene, så dermed ligger spillet og støver. Trist. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Storyen slutter ikke der, da. Bare på spillet..Håper virkelig de lager en etterfølger til neste store fight Doh... Jeg vet da det Men jeg synes det var liksom litt tidlig slutt på storyen i spillet da om du skjønner... tar vel en stund før oppfølgeren kommer, men vi får håpe på en patch med missions som følger storyen Endret 7. november 2007 av _Ice-T_ Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nekter å kjøpe før språkpakka er tilgjengelig. Hater alt som heter dubbing. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøpte meg spillet i dag, og koser meg rått med det så langt Et virkelig morro og bra gjennomført Naruto spill! Eneste negative jeg har med det er at det ikke viser så mye av storyen fra animen som det burde, så de som ikke har sett den får ikke vite like mye som de som har sett den. Det er litt trist egentlig, ettersom storyen er veldig bra. Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 håper på et Dragonball spill til 360 :O og One piece selvfølgelig Må jo kjøpe meg Naruto :O etter å ha set alle anime episodene og lest alle bøkene, burde jeg minst ha et spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja skulle det ikkje komme eit online basert DBZ spill til 360? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nekter å kjøpe før språkpakka er tilgjengelig. Hater alt som heter dubbing. Litt ironisk siden dubbingen i dette tilfelle er språkpakken som kommer.. Siden spillet ble laget og kom orginalt med engelsk tale! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det bør kanskje nevnes at dette er et spill for anime tilhengere og ikke den gjengse europeiske spiller. Selv fant jeg spillet langsomt og kjedelig, men jeg har heller ingen bakgrunn som leser av "13 på dusinet" tegneserier fra Asia heller. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skuffende dårlig av Ubisoft å ikke gi oss noen dato på nedlastingen forresten. Krever ikke noe spikret dato en gang. Kun "December", "couple of weeks" "next month" hadde holdt. Noe. Hva som helst. Kjempepositivt at de faktisk slenger ut pakka gratis. Ikke fullt så positivt at de ikke kan gi ut litt mer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå