Amored Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Grunnen til at AbsoluttSpill ikke har Naruto på lager, er at det ikke fikk spillet på mandag, slik de egentlig skulle. Så det er bare en glipp som ikke AbsoluttSpill kan klandres for. Tror spillet vil ligge på 499,- på Elkjøp. Er i alle fall det jeg fikk beskjed om. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er release på Fredag? på AS står det 01.11.07.Får vertfall håpe det ligger i posten når jeg står opp idag:D ja beklager, mente torsdag Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Grunnen til at AbsoluttSpill ikke har Naruto på lager, er at det ikke fikk spillet på mandag, slik de egentlig skulle. Så det er bare en glipp som ikke AbsoluttSpill kan klandres for. Tror spillet vil ligge på 499,- på Elkjøp. Er i alle fall det jeg fikk beskjed om. Nei nei klandrer aldeles ikke absoluttspill, har aldri hatt problemer med den sjappa Hmm hvis det du sier med elkjøp stemmer er det fare for at jeg må svippe en tur nedom den lokale elkjøpen så kanskje jeg kan leke ninja i dag alikevel Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Brodern fikk kjøpt det i går Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 AS har sendt mitt spill i dag ihvertfall, så da blir det spilllings i morra tenker eg. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 står på elkjøp sine nettsider at det koster 449, blir det noe dyrere i butikken ? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som vet om det har kommet ut en Japansk språkpakke til Naruto? Har spilla det litt nå, og litt slitsomt med Engelsk tale egentlig. Det blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sjekka på live i morres og da var det ingen der enda i hvertfall... Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen i trondheim som vet om noen butikker har fått inn spillet?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Faen om den ikkje blir tilgjengelig i dag, gidder neppe spille med engelsk dubbing nei. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen i trondheim som vet om noen butikker har fått inn spillet?? Kjøpte det i dag på Platekompaniet til 579,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Plukket nettopp spillet ut av kassa, noen som veit om pakken er online enda? Har ikkje tid å sjekke sjøl atm. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sjekka nuh nettopp. Fortsatt ingen audio-pakke ute. Og det er småtrist, samboer'n spiller det nå, med engelsk lyd. Det er ... mindre bra, for å være ekstremt snill. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kakashi har den gayeste dubba stemmen ever. Ellers virka spillet veldig morro. Litt mye barnespill kanskje, men jeg blir underholdt. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg begynte å spille det jeg også og tenkte det kan da ikke være så ille etterhvert, venner meg sikkert til det. Men det er plent umulig å venne seg til noe så dårlig, skjønner virkelig ikke at noen orker å se animen med engelsk dubb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tenkte eg skulle prøve meg på noen kjappe kamper online og mot CPU, for ein dub. Eg nekter faktisk å starte på kampanjen med dette mølet her. Dreper jo katrakterene med ein gang de åpner kjeften. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sitter å spiller det nå, jævlig morsomt spill Men det er sant som dere sier, engelsk dub er ikke det samme Håper den audio pakka kommer snart Lenke til kommentar
kaken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvor står det informasjon om denne audiopakken? Er det noen ETA? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 står på det offisielle forumet. ingen ETA enda, annet enn "snart" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kjempekult spill! Gleder meg til japanske stemmer kommer. Da skal jeg begynner på nytt Elsker kampsystemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå