zeox Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 de første 10 minuttene: http://www.gamersyde.com/news_5450_en.html dæven, visste ikke at den engelske dubben var så dårlig :S Lenke til kommentar
buffer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 One Piece spill er å få til Ps2;) Er one piece en serie?? I så fall...er den verdt å se? Naruto er dritt kult, men begynner å digge bleach litt mer ass.... Noen som tror spillet er noe særlig fett?? Naruto er bra, Bleach er det beste Kenichi anbefales også, men serien er ferdig, 50 episoder. Den er genial Men tilbake til spørsmålet ditt, One piece er en anime serie ja, mye genial humor, og bra action! 325 episoder som har kommet, filler-episodene er mindre bra, men mainstory er tøff On topic: Kunne tenkt meg å teste spillet, helt til jeg leste at det var engelsk dub! Ødelegger alt for meg, så står nok over. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ikke ut til a AbsoluttSpill får levert dette spillet til release gitt De har jo ikke fått det på lager enda jo... Det var synd, normalt får vi jo det 1dag før. Og det var ikke i posten idag:P Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Japansk voice-over kommer senere som DLC http://news.teamxbox.com/xbox/14967/Ubisof...es-Coming-Soon/ Endret 31. oktober 2007 av zeox Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Japansk voice-over kommer senere som DLC http://news.teamxbox.com/xbox/14967/Ubisof...es-Coming-Soon/ Heldigvis de ordentlige japanske stemmene. Hvis det ikke hadde vært det hadde det bare blitt tragisk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ikke ut til a AbsoluttSpill får levert dette spillet til release gitt De har jo ikke fått det på lager enda jo... Det var synd, normalt får vi jo det 1dag før. Og det var ikke i posten idag:P Synd det ja. Jeg tror jeg kjøper det på Elkjøp i stedet. Der blir det billigere også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Japansk voice-over kommer senere som DLC http://news.teamxbox.com/xbox/14967/Ubisof...es-Coming-Soon/ Godt å få det svart på kvitt, da er det ingen hast å kjøpe dette ihvertfall. Men ka er grunnen til dette da? Mangel på tid? Eller er det såpass mye tale i spillet at det ikkje var plass på DVD? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 såvidt jeg vet fikk de tak i de japanske skuespillerene ganske seint i utviklingen. mulig det er derfor. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var ganske skuffet når de ikke fikk med japanske stemmer, men nå må jeg nesten kjøpe det! Dette sier vel det meste om den amerikanske dubben,Ninja info cards. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 De videoene der var virkelig en glede å se på. Koste meg skikkelig nå. Har ventet så lenge på dette spillet, så jeg driter egentlig i om jeg må vente litt før jeg får japanske stemmer i spillet. Det gir meg bare en enda bedre grunn til å spille spillet flere ganger. Gleder meg til fredag, nå ja! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 lurer faktisk på om jeg skal ta med meg 360 hjem i helga slik at jeg får spillt det litt.. hm... noen som har hørt pris på elkjøp enda? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 One Piece spill er å få til Ps2;) Er one piece en serie?? I så fall...er den verdt å se? Naruto er dritt kult, men begynner å digge bleach litt mer ass.... Noen som tror spillet er noe særlig fett?? Naruto er bra, Bleach er det beste Kenichi anbefales også, men serien er ferdig, 50 episoder. Den er genial Men tilbake til spørsmålet ditt, One piece er en anime serie ja, mye genial humor, og bra action! 325 episoder som har kommet, filler-episodene er mindre bra, men mainstory er tøff On topic: Kunne tenkt meg å teste spillet, helt til jeg leste at det var engelsk dub! Ødelegger alt for meg, så står nok over. Har du en bra side jeg kan se det da? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 lurer faktisk på om jeg skal ta med meg 360 hjem i helga slik at jeg får spillt det litt.. hm... noen som har hørt pris på elkjøp enda? Pris på elkjøp er vel rundt 500 kroner tenker jeg.. Standard pris på elkjøp. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Standard pris på Eljøp for nye spill har blitt 599,- (hvertfall her i Trondheim) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jaja da blei det ein bestillling på dette sammen med COD4:LE fra AS likevel da Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg trenger noen folk herfra som jeg kan spille mot i fighting delen på live hvis noen er interresert. GT: Chaz0r Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg trenger noen folk herfra som jeg kan spille mot i fighting delen på live hvis noen er interresert. GT: Chaz0r Jeg spiller gjerne imot, regner med å få spillet fredag. Har ikke spilt noen av de forige naruto spillene da, vet ikke om det er et handicap. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hmm.. vistnok en tysk PR fyr fra Ubi som har sagt at stemmepakken med original stemmene vil være klar til europeisk release, dvs fredag. håper dette er sant! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er release på Fredag? på AS står det 01.11.07. Får vertfall håpe det ligger i posten når jeg står opp idag:D Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er release på Fredag? på AS står det 01.11.07.Får vertfall håpe det ligger i posten når jeg står opp idag:D Håper jeg også men ser skummelt ut i og med at det er 0 i lagerstatus på AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå