Amored Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg stakk hodet innom Play.com nå. Og fikk se at Naruto kommer med en bonus disc. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/93146...VD/Product.html Gjelder dette kun forhåndsbestilling hos Play.com? Eller gjelder det hos AbsoluttSpill.no også? En bonus DVD ville ikke skadet meg gitt Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 http://www.oxm.co.uk/article.php?id=834 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 IGN er positive til spillet og gir det 8.4 Kilde Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Personlig synest jeg Naruto serien er ubrukelig. Men spillet virka ganske morro i seg selv, fra det jeg har sett. Så det endte opp med at jeg bestilte spillet! Får håpe jeg har det på Torsdag! Og håper det kan spilles på Japansk. Endret 30. oktober 2007 av Instict Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jøss, det var eit modig valg syns eg Men IGN påpeker jo det at utenforstående folk kan identifsere seg med spillet, som er ein stor fordel for spill som dette. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jøss, det var eit modig valg syns eg Men IGN påpeker jo det at utenforstående folk kan identifsere seg med spillet, som er ein stor fordel for spill som dette. Ja, og spillet skal visst være fra starten av Naruto. Og starten av Naruto var faktisk ganske morro. Har sett på diverse filmer og omtaler, og det virker som at det blir ganske bra. Så alt i alt, jeg gleder meg. Rundt ep80, er Sasuke da stukket av? Orker ikke skru på filserveren for å finne ut:P Endret 30. oktober 2007 av Instict Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sa ikkje Ubisoft at dette spillet skulle shippes med japanske stemmer i tillegg til amerikansk? Noen som veit noe meir om dette? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det flere som har forhåndsbestilt fra AbsoluttSpill.no? Sa ikkje Ubisoft at dette spillet skulle shippes med japanske stemmer i tillegg til amerikansk? Noen som veit noe meir om dette? Tror det stemmer ja. Leste det flere steder i går. Var ganske nysgjerrig på det selv. Spillet blir SÅ MYE bedre med japanske stemmer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dersom det viser seg at dette er kuttet fra spillet er faktisk det nok til at eg nedprioriterer spillet denne mnd. her. For eg nekter nesten å spille med amerikansk sub, spesielt når man forventer at de rette stemme skal komme ut Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan bekrefte at dette spillet ikke har japanske dubs dessverre. Rykter sier at det skal komme på marketplace senere though, gratis i tillegg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja det var nettopp det eg las eg også ser du, at det skulle kom som nedlastbart innhold seinere. Glemte jo å legge til link i sted Men da dropper eg denen tittelen her foreløpig, og venter til godsakene er på plass Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jøss, det var eit modig valg syns eg Men IGN påpeker jo det at utenforstående folk kan identifsere seg med spillet, som er ein stor fordel for spill som dette. Ja, og spillet skal visst være fra starten av Naruto. Og starten av Naruto var faktisk ganske morro. Har sett på diverse filmer og omtaler, og det virker som at det blir ganske bra. Så alt i alt, jeg gleder meg. Rundt ep80, er Sasuke da stukket av? Orker ikke skru på filserveren for å finne ut:P Svar på spoileren din: Nei, Sasuke er ikke stukket av da.. Det er han som begynner i fighten mot Gaara og han som får Gaara til å bli sandmonsteret, men Naruto som avslutter det Ikke lenge igjen nå. ^^ Skal på butikken rett etter skolen på torsdag.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Engelsk tale? Ikke bra. Var litt usikker på om dette skulle skaffes, men blir nok ikke med det første for meg heller. Hadde vært mer moro om det hadde foregått litt lengre uti serien også, med flere fra Akatsuki, når Naruto er eldre, Pain og alle de ^^ Men spillet er vel basert på tv-serien i USA, så er vel liten sjangs for det. Endret 30. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Håper at Ubisoft fortsetter med serien, kanskje til neste "store" fight med Naruto. Hmm.. Hvilken er det nå igjen? xD Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg kommer ikke til å kjøpe dette før jeg får bekreftet om spillet har japanske stemmer eller ikke. kommer til å kjøpe det uansett, men hvis det er uten venter jeg litt Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 One Piece spill er å få til Ps2;) Er one piece en serie?? I så fall...er den verdt å se? Naruto er dritt kult, men begynner å digge bleach litt mer ass.... Noen som tror spillet er noe særlig fett?? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Naruto er vel og bra det, men spillene er langt ifra bra nok til å kjøpe en konsoll på grunn av dem. Naruto er uansett den serien jeg har sett noen gang med flest unødvendige episoder... sånn om trent 80 på rad og still going. begynner å dra seg litt langt ja... Lenke til kommentar
eliph Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Enig at serien har dratt ut litt for langt, men nå er den tilbake på spor med mangaen. Samme er jo med Bleach, hadde altfor mye filler episoder, men den er jo nå også tilbake på hovedhistorien. Hvis det er sånn dere sier at spillet omhandler de 80 første episodene, så kan jeg digge det Håper at Naruto blir en spillserie som følger serien, så hadde vi fått sett en eldre Naruto i Naruto2. Blir en bra franchise for 360 det her! Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg kommer ikke til å kjøpe dette før jeg får bekreftet om spillet har japanske stemmer eller ikke. kommer til å kjøpe det uansett, men hvis det er uten venter jeg litt Bare engelsk Hater den engelske dubben Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ikke ut til a AbsoluttSpill får levert dette spillet til release gitt De har jo ikke fått det på lager enda jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå