Amored Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Kulest i starten da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 3 mnd. gammel film: http://www.gamersyde.com/leech_3882_en.html Finner mange andre på siden der også. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Ok. Takk for det Edit: Veldig bra video. Synd det ikke var lyd, men det gjør ingenting. Endret 29. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Må få litt liv igjen på denne tråden http://www.gamersyde.com/stream_3915_en.html <--- MYE info i den filmen http://www.gamersyde.com/game_1261.html <--- Mange filmer å se Gleder meg sinnsykt til dette spillet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Oj, noen ga liv i "da Naruto-thread" igjen Takker for videoer! Kom mer all info dere klarer! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ligger ute preview på gametrailers.com, samt på gamespot.com. 1 måned igjen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii? det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill. (ikke for å være negativ) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii? det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill. (ikke for å være negativ) 9649856[/snapback] Du er negativ når du sier slik. Skal ikke barn få spille 360? Eller mener du at de bør spille Condemned og Gears of War? Om du ikke liker Naruto, så greit. Men det finnes MANGE mennesker som faktisk liker Naruto, så da er det kjempeflott at Ubisoft lager et Naruto-spill til Xbox 360. Jeg gleder meg i alle fall som en unge. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) utviklerne klagde jo slik på 360'en da den kom at det ville bli dyrere å utvikle spill, slik at dette skulle resultere i færre og bedre spill Men hva skjer, de spyr ut spill akkurat som på samme måte som på xbox1 Men for all del, hvis folk vil bruke penger på dårlige spill. be my guest. (ikke sikkert at dette spillet er dårlig, men alt som er japan produsert/lookalikes gjør meg syk) edit: uff, nå var jeg negativ. sorry, men jeg er litt irritert over den generelle spillkvaliteten på 360'en Endret 6. oktober 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) utviklerne klagde jo slik på 360'en da den kom at det ville bli dyrere å utvikle spill, slik at dette skulle resultere i færre og bedre spill Men hva skjer, de spyr ut spill akkurat som på samme måte som på xbox1 9649937[/snapback] Det har jeg aldri hørt noe om. Og hvis det er slik at f.eks. EA har sagt noe slik, så er det ikke dermed sagt at Ubisoft mener det samme. Og, selvfølgelig er det dyrere å lage spill til en 360, enn en vanlig Xbox! Men for all del, hvis folk vil bruke penger på dårlige spill. be my guest.(ikke sikkert at dette spillet er dårlig, men alt som er japan produsert/lookalikes gjør meg syk) 9649937[/snapback] Herregud, du er trangsynt Blir litt flau på dine vegne. edit: uff, nå var jeg negativ. sorry, men jeg er litt irritert over den generelle spillkvaliteten på 360'en 9649937[/snapback] Er det noe galt med spillkvaliteten på 360? Det visste jeg ikke Endret 6. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er det noe galt med spillkvaliteten på 360? Det visste jeg ikke du liker alle spillene du har? har du testet f.eks. bomberman eller enchanted arms? fantastiske spill Endret 6. oktober 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 du liker alle spillene du har?har du testet f.eks. bomberman eller enchanted arms? fantastiske spill 9650001[/snapback] Av mine 50+ spill så er jeg kanskje 5 av de. Bomberman har jeg ikke prøvd nei. Og Enchanted Arms liker jeg faktisk veldig godt. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 igjen, audi_a8: 1. det er ingen som tvinger deg til å kjøpe spill du ikke liker/ syntes er for barnslige/ dårlige osv. 2. Å lage et Naruto-spill på 360 er så og si en no-brainer. 360 har størst markedsandel av de "neste-generasjons konsollene" (sett bort fra wii selvfølgelig) i Nord-Amerika, og Naruto er ufattelig populært der. Jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at jeg liker alle mine 40+ spill som jeg har kjøpt til nå på 360. Ja, til og med Bullet Witch Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 BulletWitch ser kult ut Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Synes Namco Bandai skulle ha fått sjansen til å lage et Naruto-spill til 360. Når det gjelder animebaserte spill er de best. De har seff mange elendige spill, men det har vel alle? Narutimate Hero FTW! Endret 6. oktober 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Synes Ubisoft har gjort en veldig bra jobb jeg! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) BulletWitch ser kult ut 9650461[/snapback] det er overraskende kult! du må bare overse et par ting, men det er ikke noe major greier uansett.. Til nå ser det ut som at Ubi har gjort en mye bedre jobb enn de fleste andre når det gjelder naruto spill. Eneste jeg venter på nå er en MMORPG som tar plass i naruto universet. hvor genialt hadde ikke DET vært? Endret 6. oktober 2007 av zeox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii? det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill. (ikke for å være negativ) 9649856[/snapback] ? Xbox 360 sitt største problem er at den er ekstremt ensporet når det kommer til spillsjanger. FPS og bilspill over heile line for å ikkje snakke om sportspill. 360 har altfor lite platform/eventyr spill. Ja eg gleder meg ekstremt til denne tittelen her, og det er flott å se Naruto utfolde seg slik det gjør. Utrolig flott cel-shading som virker å vere vanvittig tro mot animen. Spillkvaliteten på Xbox 360 er dårlig? Er vel ein grunn til at vi konsoll eigere har i gj.sntt 6.3 spill hver? Endret 6. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Til nå ser det ut som at Ubi har gjort en mye bedre jobb enn de fleste andre når det gjelder naruto spill. Eneste jeg venter på nå er en MMORPG som tar plass i naruto universet. hvor genialt hadde ikke DET vært? 9650819[/snapback] Enig. Ja, et Naruto-MMORPG hadde vært moro. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 klarer dem ikke å holde disse spilla kun på ps2,3 og wii? det er for jævlig at en seriøs voksen konsoll som xbox360 er nødt å få slike spill. (ikke for å være negativ) 9649856[/snapback] ? Xbox 360 sitt største problem er at den er ekstremt ensporet når det kommer til spillsjanger. FPS og bilspill over heile line for å ikkje snakke om sportspill. 360 har altfor lite platform/eventyr spill. Ja eg gleder meg ekstremt til denne tittelen her, og det er flott å se Naruto utfolde seg slik det gjør. Utrolig flott cel-shading som virker å vere vanvittig tro mot animen. Spillkvaliteten på Xbox 360 er dårlig? Er vel ein grunn til at vi konsoll eigere har i gj.sntt 6.3 spill hver? 9651077[/snapback] Helt enig med deg Mala! Fatter ikke at du kan si noe så utrolig dumt Audi_A8, alt av spill er hjertelig velkommen til X360 for min del! Det er jo vårt eget ansvar å velge ut de spillene som er bra for oss! Og da er det utrolig greit å ha haugevis med forskjellige spill og sjangere å velge i.. Naruto ser jo også utrolig moro ut da! Håper på en demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå