zeox Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 En liten oppdatering: Spillet har nå fått navn; Naruto : Rise of a Ninja. Traileren vil og debutere på On The Spot på gamespot.com om drøye 25 minutter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hoy, må vel sjekke denne ut når eg kommer fra jobb i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bare et vanlig slåsse-spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Righty o` screen på gamespot; http://www.gamespot.com/xbox360/action/naruto/images.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 :O Der var den ja, jeg så visst feil video! Sikkert til Wii. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 trailern finner du her: http://www.gamespot.com/xbox360/action/nar...=gumballs;img;2 . ser ganske bra ut spør du meg. jeg gleder meg! (selv om det antakeligvis ikke kommer til europa med en gang ) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 beklager å måtte bumpe en gammel tråd (og lage dobbelpost i samme slengen), men måtte bare melde om denne glade nyheten: Spillet vil ha de originale japanske stemmene!!. lite utklipp fra narutofan.com: In a revolutionary move, it has been announced that the upcoming Xbox 360 exclusive Naruto: Rise of a Ninja game will, according to Microsoft, feature both the North American voice actors, and also the Japanese voices with subtitles for those who prefer to stay true to the original series. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Haha, ja den nyheten der fortjente ein god bump!! No blei eg veldig veldig glad faktisk Endret 6. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Herlig! Da får vi håpe at de japanske stemmene blir med i den europeiske versjonen. Det er vel Ubisoft som står for dette, så da må det vel komme hit å? Endret 6. juni 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Om det ikke kommer til Europa, så kan vi vel uansett glede oss over at Naruto er Ubisoft's verk, og regne med(?) at spillet bvlir sonefritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Men litt kjipt det er basert på den amerikanske anime'n da som ikke har kommet så veldig langt. :/ Hadde vært kulere om det hadde vært mot Akatsuki og sånt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Men litt kjipt det er basert på den amerikanske anime'n da som ikke har kommet så veldig langt. :/Hadde vært kulere om det hadde vært mot Akatsuki og sånt. 8798287[/snapback] Det var litt dumt... Hvor langt har den amerikanske animen kommet egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Episode 90 eller noe sånt tror jeg. Endret 6. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 90? hehe og serien er vel godt over 200 snart? Hvor 100 av dem må være fillers..... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hmm, håper Naruto har rasengan i ihvertfall Har han sikkert ikke... Serien er på 152 uten fillerne vel, syntes de var så dårlige at de ikke fortjener å være med i tellingen... Håper ikke de amerikanske episodene tar med fillerne også.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Kan da hende det kommer nedlastbare karakterer, oppdrag osv. etterhvert da. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Så nettopp det intervjuet på gamespot, dette spilles høres konge ut! Naruto-slåssespill er på en måte ikke så gøy, men et skikkelig RPG-basert et derimot er skikkelig godsaker. Handseals på analogsticken, frigange i Konoha og omegn, quest som følger story'n i tillegg til side-quests = Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 The developer is also asked why he chose to do the game on the 360 and he responds that”It makes more sense,they want to make the game for the European and American Market” He also says that ” the game cannot be done on or finish any other platform because of the details”. It seems that line has been quiet common among developers LINK Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Finnes det noen nye videoer av dette spillet? Kan nesten ikke vente lenger... Er jo ikke så altfor lenge til Naruto kommer da, men... Blir vanvittig moro. Blir historien i spillet, slik som i serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Finnes ganske mange videoer nå ja, kan finne en til deg. Historien er basert på serien ja, men helt i starten, så Naruto er bare en liten gutt og vi får nok ikke se noe til Akatsuki osv. Det er fordi historien ikke har kommet lengre i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå