zeox Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 pakka er visst ute på partnernet, så det er nok ikke lenge før den havner på marketplace Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har PS3 men ser ut som jeg må kjøpe meg en Xbox 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når det er sagt, noen som har sett dette Naruto Prosjektet tilPS3? Grafikken der ser jo ut til å vere enda meir tro mot animen igjen Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Synes Naruto var kjempeartig helt til man skal ut i kamp. Altfor brå overgang til ekstremt vanskelig. Jeg er ikke japaner og klarer ikke å reagere/trykke like fort midt i de værste fightene, så dermed ligger spillet og støver. Trist. Emm... For det første så er jeg nesten sikker på at japanere ikke blir født med raskere respons enn andre. O.o Men uansett, et par triks: Bruk opp og Y i en fight for å komme bak motstanderen din. Prøv å angripe mye fra luften, husk å bruke kaste kniver en del å. Når motstanderen har "Rage mode" så hopp mye eller bruk opp og Y komboen for å få den til å gå over kjapt. Og til sist, gjør et par mini quests så du får åpnet butikkene, der er det forskjellige ting som gjør deg sterkere etc for en ganske billig penge. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Mangler bare å finne 3 "pervoer"... Litt plagsom... Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe, spiller VS delen over Xbox Live en del da. GamerTag er Iniuria for de som ønsker å utfordre. ^^ Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ser i manualen til spillet en liste over noen få av comboene og jutsuene til alle characters og med der har vi også Shikamaru, hvordan unlocker man han? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Shikamaru skulle vel bli tilgjeneglig over XBL gratis meiner eg. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg vil gjerne ta noen matcher live i morra fra rundt 18.30 tiden og utover. Jeg er ikke så god, da.. GT er Chaz0r ihvertfall hvis noen vil spille med meg. ^^ Edit: Håper virkelig vi får med flere folk etterhvert med nedlastninger. Er en del jeg savner, selvom vi bare er 80 episoder ute i animeen. Jiraya hadde vært awesome å være.. xD Og Chouji, Shino, Gai, Kankuro, Temari, Sound Ninjaene vi møter på i Forest of Death(Husker ikke hva de heter) og noen andre. ^^ Hadde vært gøy. Syns nesten Kiba burde hatt med Akamaru også, jeg. Bortsett fra i Tsatsuga(eller hvordan den nå enn skrives og heter.. ) jutsuen altså. Endret 15. november 2007 av Chaz0r Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "Japanese Voices" til Naruto er tilgjengelig for norske kontoer nå. Gratis, 60MB. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fantastisk, eg har ikkje nettilgang på min boks i disse dager. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Huzzah. Da skal endelig jeg få startet opp spillet også. : p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det verdt å skaffe dette nå med alle de andre gode spillene ute? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Anbefales dette til en som ikke har noe særlig forhold til manga, men elsker det meste av Plattform spill? Er dritlei av å vente på Banjo Threeie, og skytespill kan bli ensformig i lengden.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kort svar - ja. Langt svar - jaaaaaaaaa. (men seriøst, det er artig, du trenger ikke ha noe videre forhold til serien for å like spillet. : ) ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Høres bra ut. Er det en demo ute jeg kan prøve før jeg bestemmer meg? virker som ett ganske godt spill etter reviews og gameplay-filmer.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Såvidt jeg vet har det ikke kommet noen demo enda. Lenke til kommentar
Tphares Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Takk å lov. *Danser i gatene* Japanske stemmer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du verden så deilig det var med japanske stemmer ja. Så mye meir engasjerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå