Amored Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Et Naruto-spill til Xbox 360 er i produksjon, og det er noe jeg gleder meg til, og kommer til å kjøpe...HVIS det kommer til Europa. På ToTheGame.com står det som TBA kun i USA, og på Gamespot.com står det ikke så veldig mye mer om release datoer osv. ToTheGame.com Gamespot.com Er det noen som har mer informasjon om dette? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bah.. Da ser det ut til at jeg må skaffe meg en 360 også :S Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Bah.. Da ser det ut til at jeg må skaffe meg en 360 også :S 7483018[/snapback] Så stor Naruto-fan altså? Bra det Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det ikke Ubisoft som lager dette? I tilfellet så må det jo bli bra! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Er det ikke Ubisoft som lager dette? I tilfellet så må det jo bli bra! 7483038[/snapback] Stemmer det ja Det blir sikkert kjempebra! Bare se på Naruto-spillen som er på PS2. Håper Naruto (X360) kommer til Europa da. Mangler bare et One Piece-spill til X360, så skal jeg leve lykkelig alle mine dager Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Haha, så vanvittig bra nyhet da Naruto eier, gleder meg til februar, då er endelig filleren slutt Få satse på sonefritt i verste tilfelle. Endret 12. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det er en stund siden jeg kom over dette spillet, men har ikke tenkt noe særlig på om det kommer til Europa eller ikke før jeg så at det stod som N/A i Europa på ToTheGame.com. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 One Piece spill er å få til Ps2;) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 er ikke de fleste spillene til ubisoft sonefrie? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Naruto er vel og bra det, men spillene er langt ifra bra nok til å kjøpe en konsoll på grunn av dem. Naruto er uansett den serien jeg har sett noen gang med flest unødvendige episoder... sånn om trent 80 på rad og still going. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva er egentlig sjarmen ved Naruto, og andre japanske manga-serier..? Aldri skjønt dette med japanske tegneserier og tegnefilmer. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hva er egentlig sjarmen ved Naruto, og andre japanske manga-serier..? Aldri skjønt dette med japanske tegneserier og tegnefilmer. 7485255[/snapback] Gode historier, fortalt på en god måte, med gode karakterer. Selvom Anime og manga "stilen" opprinnelig stammer fra vestlige tegnefilmer(I stor grad Disney sin Snøhvit og de Syv Dvergene, faktisk), så har Japan revolusjonert både stil, historiefortelling, produksjon, og innhold i tegneserier og tegnefilm, og det skal godt gjøres å finne kommersielle vestlige serier og filmer som ikke tar inspirasjon fra Manga og Anime i disse dager. De har rett og slett vært flinkere enn oss å lage tegnefilm og tegneserier. Endret 12. desember 2006 av Niskivara Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Niskivara sa det meste der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har dere helt glemt det som skjedde for nesten 3 måneder siden? Da var det jo til og med et bilde av Naruto-spillet en plass. Men det er det ikke her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635716 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Naruto er vel og bra det, men spillene er langt ifra bra nok til å kjøpe en konsoll på grunn av dem. Naruto er uansett den serien jeg har sett noen gang med flest unødvendige episoder... sånn om trent 80 på rad og still going. 7485243[/snapback] Jeg kunne kjøpt PS2 kun pga Naruto og One Piece-spill... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Niskivara sa det meste der ja 7487671[/snapback] Jepp Manga og anime ER og BLIR noe for seg selv. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har alltid irritert med at Naruto spillene kun har blitt lansert i Japan til PS2... Dette bør komme i PAL-format for Naruto rocker!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Har alltid irritert med at Naruto spillene kun har blitt lansert i Japan til PS2... Dette bør komme i PAL-format for Naruto rocker!! 7490632[/snapback] Det kommer i alle fall i USA. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 førsteman og bestille det Lenke til kommentar
RevX Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Som anime er Naruto dritt, men flere av spillene er faktisk virkelig gode. F. eks Gekitou Ninja Taisen-serien til GC er utrolig artige slossespill Blir nok til at jeg skaffer dette og! Skulle bare ønske animeen/mangaen var like tilfredstillende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå