sdf123 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg føler ofte i det siste at sporingssystemet til posten.no er veldig ustabilt, andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva mener du med ustabilt? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Feilmelding: Feil i underliggende system Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sporingssystemet til posten er faktisk den tjenesten jeg er aller mest fornøyd med. Har aldri opplevd problemer med den, men det kan jo bare være at jeg har vært heldig... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sporingssystemet til posten er faktisk den tjenesten jeg er aller mest fornøyd med. Har aldri opplevd problemer med den, men det kan jo bare være at jeg har vært heldig... 7483004[/snapback] Jeg er ikke enig,systemet i seg selv er en bra ide,men det er for ofte problemer av den typen det er i tråden her,og det oppdateres først timer etter ting har skjedd. AtW Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ideen er veldig bra, men det burde vore fleire sporingspunkt i tillegg. F.eks ->Mottatt postkontor Huttiheita ->Sendt Huttiheita -> Oslo ->Mottat Oslo ->Send Oslo -> lokalt postkontor ->Mottatt lokalt postkontor Dermed er det lettare for oss brukarane å sjå kvar pakken befinn seg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Med et slikt system må alle pakkene sorteres to ganger på hvert sted. Det sier seg selv da at ting vil ta en god del lengere tid når 10.000 pakker skal sorteres flere ganger. Ved å doble postmengden på hvert sted, medfører at man må ha flere folk, større terminaler, større postkontorer. Da det også går post på natta, må det være flere ansatte på om natta, noe som er en god del dyrere. Lønnskostnadene øker med mellom 40% - 60% pr. ansatt. Totalt sett øker kostnadene og til slutt prisene. Ørjan... Endret 12. desember 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Som f.eks nå! "feil i underliggende system". Er så dritt lei denne beskjeden! Er det så sinnsykt vanskelig å holde serverne oppe da? ser liten grunn at de faktisk skal være nede hele tiden...? huff Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Ikke bare er det feil, men pakken som ble inlevert på postterminlen i går kl. 07:51 i Oslo har ennå ikke ankommet Stokke/Postkontoret. EDIT: Da tok det over 2 døgn før pakken kom seg fra Oslo og til Stokke... virker lovende. Endret 9. mars 2007 av datating Lenke til kommentar
Dishwasher Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Noen som har opplevd problemer med pakkesporinga idag? Har 2 pakker på vei fra forskjellige steder, og ingen av dem ser ut til å ha blitt oppdatert i pakkesporinga... Får ingen feilmeldinger eller noe sånt men... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ideen er veldig bra, men det burde vore fleire sporingspunkt i tillegg. F.eks ->Mottatt postkontor Huttiheita ->Sendt Huttiheita -> Oslo ->Mottat Oslo ->Send Oslo -> lokalt postkontor ->Mottatt lokalt postkontor Dermed er det lettare for oss brukarane å sjå kvar pakken befinn seg. 7483154[/snapback] er det ikke det de egentlig driver med.. men nå er det ikke HVOR pakka er som er iterisangt.. det hadde vert MYE kulere med en nedtelling på når pakka di er framme! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå