Gå til innhold

Erstatter for aldrende 6630

Anbefalte innlegg

Har en 2 år gammel Nokia 6630 som begynner å bli litt sliten, og må erstattes rett over nyåret tenker jeg.

Jeg behøver 3G, EDGE og smidig kobling med laptop for datakommunikasjon. Videre sync'ing med Outlook og et helt greit kamera. Også kurrant støtte for MP3 er et pluss. Er fornøyd med 6630, bortsett fra at jeg kanskje kunne tenkt meg en bittelitt mindre fysisk ruvende tlf.

Siden jeg vil ha både 3G og EDGE, så virker det som Nokia er eneste valget. Har fundert litt på N73 Music Edition, men finner ikke noen tester av den. Andre modeller ønskes også anbefalt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet du bør stille deg, er om du trenger de ekstra funksjonene series 60 (symbian)-telefonene til Nokia gir deg, eller om du klarer deg med en av de "enklere".

Mange gode valg med både edge, 3g, kamera og mp3 her. Se deg litt rundt hos Nokia selv :)

For øvrig synes jeg N73 me er et genialt valg, hvis ikke blir det for eksempel N80

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Spørsmålet du bør stille deg, er om du trenger de ekstra funksjonene series 60 (symbian)-telefonene til Nokia gir deg, eller om du klarer deg med en av de "enklere".

Mange gode valg med både edge, 3g, kamera og mp3 her. Se deg litt rundt hos Nokia selv :)

For øvrig synes jeg N73 me er et genialt valg, hvis ikke blir det for eksempel N80

7492349[/snapback]

Har stilt meg dette nå, og svaret er da Nokia 6233. Hva kan jeg savne fra 6630, og hva vil jeg like, vedå kjøpe en 6233?

Mitt første svar er Opera for S60. Men bortsett fra det kommer ikke jeg på noe. Innspill ønskes!

Lenke til kommentar

Har stilt meg dette nå, og svaret er da Nokia 6233. Hva kan jeg savne fra 6630, og hva vil jeg like, vedå kjøpe en 6233?

Mitt første svar er Opera for S60. Men bortsett fra det kommer ikke jeg på noe. Innspill ønskes!

7871044[/snapback]

Hvorfor tenke på at du kam miste muligheten til Opera for S60 når 6233 kjører Opera Mini.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...