Angel Dust Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg har en Lide60 som har fungert fint frem til idag. Det som skjer er at når jeg trykker på scan, stopper operasjonen opp etter bare ett sekund. Når jeg kobler scanneren fra maskinen og kobler den til igjen, går det ca.ett minutt før jeg hører "tilkoblingslyden" i pc'n, og boblen med "ny maskinvare funnet" kommer opp. Jeg har prøvd å koble til flere USB porter og HUB. Det virker jo som om det er noe feil med kommunikasjonen mellom scanner og pc, at den blir stoppet. Jeg har prøvd scanneren på min bærbare, og der funker den fint. Jeg har også ringt Canon support og snakket med en dansk dame jeg ikke skjønte mer av enn at jeg bare måtte levere den tilbake der jeg hadde kjøpt den. På forhånd takk for tips. Endret 17. desember 2006 av Angel Dust Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen som har noen peiling her? Jeg har i tillegg merket at svchost.exe tar 99% av Cpu i 2-3 minutter etter oppstart, samt at når jeg starter opp Explorer for første gang tar det ett minutt før jeg kan gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du bør vel endre overskriften til "Problemer med PC"? Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Du bør vel endre overskriften til "Problemer med PC"? 7520866[/snapback] Da får vi se om det hjelper noe. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Vel. Det enkle og banale råd (som du helt sikkert har tenkt selv) er å formatere og legge inn Windows på nytt. Den installasjonen som du har nå virker ikke til å være helt sunn... Endret 17. desember 2006 av Oldie Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, det er vel sikkert den eneste utveien, men dette har jeg gjort ganske nylig. Jeg ville bare høre om det var noen triks der ute, jeg har scannet for alt mellom himmel og jord, men får bare ta julehelgen til bruk og formatere i vei da :|. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå