Pysj Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Flere EU-land vil ikke ha et pristak på operatørenes roamingavgifter. Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 40 euro cent er så vidt meg bekjent over 3 kroner, ikke 3,3 øre. En VESENTLIG forskjell. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hei, det var en glipp ja. Endret til kroner nå Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Mobilbransjen har jo ettertrykkelig bevist at de ikke er interessert i å konkurrere på utenladspriser nå i flere år. Jeg synes pristaket hørtes meget bra ut jeg. Hva er så vanskelig med å administrere det? Lik pris fra og til alle uansett? Endret 12. desember 2006 av Delavar Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 husk at det er høyresiden som styrer sverige nå... og at bransjegruppen setter seg opp mot dette forundrer meg ikke for fem flate... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I følge Mobil.se håper landene at markedet selv skal løse problemet med de høye roaming-prisene.De kan håpe så mye og lenge de vil - ingen operatør vil frivillig gi slipp på de høye roamingprisene. At EU ønsker et roaming-pristak er en god ting, la oss håper dette forslaget ikke stoppes fordi noen ønsker å tro på "den usynlige hånd". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg