Kilko Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvilke butikker i Trondheim selger microSD-brikker på 1GB? Jeg skal ha meg en 1GB's brikke i DAG, og den må altså være på lager i butikken jeg skal kjøpe den fra. Noen som vet om hvilke butikker som selger 1GB microSD-brikker og har de på lager? (Jeg vet allerede at Mamoz har på Nardo). Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kan du ikke bare dra til Mamoz da? Eller er du en av de typene som sier "men det er jo så jææævlig langt dit!" ? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Du klarte å gi meg hele 0% nytte i svaret ditt! Gratulerer! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ta et søk i prisguiden, og gi blanke i å kommentere at folk faktisk gir deg et svar. Ta deg en tur på Mamoz, Datakjeden, Expert e.l.. De ligger for de fleste i umiddelbar nærhet eller 22 busskroner unna Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du klarte å gi meg hele 0% nytte i svaret ditt! Gratulerer! 7483697[/snapback] Jeg skylder på Øyvind Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er vel elkjøp i trondheim? ellers har vel helt sikkert OBS noe? expert og datakjeden.. tipper de fleste har slik, evnt ta en tlf. å ring. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mamoz på mercursenteret... er jo ikke sååååå langt dit. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Å spørre på et forum hvem som har på lager i dag er vel litt flåsete om du spør meg. Ring eller sjekk nettbutikken, er ikke mye mer vi kan gjøre for deg. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Datakjeden Endret 13. desember 2006 av Amriden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå