J@cob Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Yarr, som sakt. Dette skjer og som regel når jeg starter wolfenstein. Dette skjer ikke med noen av de andre i klassen,- bare min og det er forpult irriterende. Skrur seg og av når jeg spiller wow. Virker ikke som at det er like normalt når jeg gjør andre ting med den. Hva kan være problemet? Hvordan kan det fikses? Det er irriterende Mackbook foresten! Takker for hjelp. Edit: Tusen takk for linken, den var til stor hjelp Endret 30. desember 2006 av J@cob Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kan det ha noe og gjøre med at strømkretsene ikke liker at dere spiller på skolen, eller at pulten din har noe imot deg? Nok off-topic.. Når det gjelder og skru seg av, har du sjekket ang varmeproblemer? Sjekket tempen f.eks? Prøvd og justere viften? Ta en titt på Mac1.no, da jeg ikke kommer på noe i forbifarten! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Skjer ikke med noen av de andre, så tror ikke det er strømkretsen / skolen Men, det skjer alltid når den er "kald", har jeg først fått brukt den litt, så funker den som den skal. Dóg, kan opplve 4-5 shut offs før den kommer så langt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ikke for å bumpe men veent, jo for å bumpe: Kan noen hjelpe meg? Det skjer fortsatt og jeg har ikke råd til å skaffe meg en ny pc bare pga dette! Lenke til kommentar
rah Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304308 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 For det første forpult irrietende Hørtes koslig ut... Hva med å bruke maskinen til det den skal brukes til? Hvorfor bruker en del skole mac foresten? for at de tror folk ikke kan spille på de? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 For det første forpult irrietende Hørtes koslig ut... Hva med å bruke maskinen til det den skal brukes til? Hvorfor bruker en del skole mac foresten? for at de tror folk ikke kan spille på de? 7541171[/snapback] Jeg brukte formuleringen "skole pc", fordi den først og fremst brukes til skole arbeid, den funker fint til spilling og, så hvorfor ikke? Takk for ett utroligt konstruktivt innlegg, det varmet virkelig i hjerteroten. Ang. "Forpult irriterende", er for de det er dèt saken nettop er, mitt bruk av ord & utrykk har ikke noe i denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
rah Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk du has på problemet, hvis ikke se min post tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå