asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Sjekker deg regelmessig du ja. Gode grunner til det antar jeg? Endret 12. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skjekker deg regelmessig du ja. Gode grunner til det antar jeg? 7484318[/snapback] Tro det eller ei, man kan få kjønnssykdommer, selv med fast partner. Så ja, selvfølgelig sjekker jeg meg. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja du sier i grunn noe der. Lurer på hvor mange som er fornuftige nok til å tenker slik? De fleste stoler vel kanskje for blindt på den de er sammen med? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja du sier i grunn noe der. Lurer på hvor mange som er fornuftige nok til å tenker slik? De fleste stoler vel kanskje for blindt på den de er sammen med? 7484365[/snapback] Det er vel ikke snakk om å stole på. Jenter kan få f.eks soppinfeksjon helt av seg selv. Det skjer, å da må man sjekke seg. Det er jo ikke sånn at jeg tror hun jeg har sex med driver å flyr på andre folk fordi om jeg sjekker meg. Isåfall har du missforstått noe kalt tillitt her i livet. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Misforsto så absolutt ikke. Sporet vel bare av litt. Tenkte vel mer på de som kunne hatt behov for sjekking, men som lar det være. Nettopp basert på tillit.. Endret 12. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vel, hvor vidt Neppe tester seg selv er jo neppe jeg intresert i ( tihi, nicket kom igjen i settningen ;D ;P ) Men det blir både Kino OG pizza. Takk til han som sa det på S 1 ! Får håpe det går bra.. begynner med Kino og avslutter senere ved Pizza, på den måten så har man noe å spøke om ( vi skal se på Borat ) og snakke om. Jeg trenger noe å snakke om.. hun er veldig hygglig , så tror det skal gå greit.. + at hun har hatt en hard fortid med kjæreste, stakkar ass.. Men et spm.. Jeg tenker mye på henne, når jeg ser bilder av henne blir jeg glad, når jeg ligger i senga og ser meldinger av henne som hun sendte for for 1-2 dager siden, så føler jeg meg på en måte hel.. Blodig snålt.. Er det veldig normalt ? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vel, hvor vidt Neppe tester seg selv er jo neppe jeg intresert i ( tihi, nicket kom igjen i settningen ;D ;P ) Men det blir både Kino OG pizza. Takk til han som sa det på S 1 ! Får håpe det går bra.. begynner med Kino og avslutter senere ved Pizza, på den måten så har man noe å spøke om ( vi skal se på Borat ) og snakke om. Jeg trenger noe å snakke om.. hun er veldig hygglig , så tror det skal gå greit.. + at hun har hatt en hard fortid med kjæreste, stakkar ass.. Men et spm.. Jeg tenker mye på henne, når jeg ser bilder av henne blir jeg glad, når jeg ligger i senga og ser meldinger av henne som hun sendte for for 1-2 dager siden, så føler jeg meg på en måte hel.. Blodig snålt.. Er det veldig normalt ? 7485102[/snapback] Helt normalt Det trenger du ikke å være redd for. Kanksje du bare holder på å bli forelsket eller noe... ^^ Når jeg liker noen kan jeg sitte å smile for meg selv på bussen bare med tanken. Diagnose: Frisk! Jeg klarer ikke lese meldinger som jeg selv har sendt i ettertid, da jeg ikke husker hva dumt jeg kan ha sagt ungår jeg sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg