Gjest 1 date Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei.. Skal på "date" nå om et par dager.. Det jeg lurer på er om vi skal dra på kino eller gå å spise pizza ellernoe.. selvsagt er Pizza mye mye bedre, for da kan vi prate litt og jeg kan dra et par sjekketriks, men det er litt flaut dette.. Jeg og hun møttes på Lørdag, idag er det tirsdag. Vi har hatt kontakten siden Lørdag og hun visste intresse først, og i høy grad , feks " jeg vil finne på noe med deg jeg .. " Og jeg er veldig intressert selv. Problemet ligger vel kanskje i at vi hadde samleie på Lørdag. 1 gang vi møttes. Er det noen som har noen tips til hva/hvor jeg skal gjøre/dra ? Pizza mon tro ? skal jeg kysse henne når jeg møter henne ? samleie ble gjennomført i fylla.. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det holder lenge om du gir henne en klem når dere møtes. Hun tenker antagelig like mye på det som du gjør. Pizza er bedre enn kino, for da kan man prate. Eventuelt pizza, film og sofa om du har mulighet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det holder lenge om du gir henne en klem når dere møtes. Hun tenker antagelig like mye på det som du gjør. Pizza er bedre enn kino, for da kan man prate. Eventuelt pizza, film og sofa om du har mulighet. 7482398[/snapback] + at det kansje blir dessert Men tror den med pizza er mye bedre enn kino Lykke til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, ta pizza! Kino er litt kjedelig syns jeg, selv om jeg er glad i film. Da sitter man bare der og kan ikke snakke eller noe (spesielt vanskelig for meg som må kommentere all handingen i filmen). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Man kan jo spise noe annet enn pizza også Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (spesielt vanskelig for meg som må kommentere all handingen i filmen). 7482421[/snapback] Nå har jeg ikke sett så utrolig mange filmer med deg. Men de jeg så, slaktet du jo totalt. Men det gjorde kanskje jeg også. Uansett. Pizza er så standard. Man kan da tilberede noe selv ? Er jo mye mer, ehm. Personlig ? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva jeg synes du bør gjøre? Først og fremst, ha alltid en kondom i baklommen heretter. Ta henne gjerne med deg på kino du. Tipper det blir ett og annet kyss på deg allerede her jeg om filmvalget er det rette. Forsøk føre med dere stemningen dere klarer oppnå her videre resten av kvelden. (Om den oppstår.) Pizza-Taco-bar... what ever. Bare det er et sted hvor dere kan snakke. Lykke til da du! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 asoris, bruker P-Piller - Og jeg vet smittefaren ved feks Klamydia, så ta det rolig. hun liker filmer veldig godt, det samme gjør jeg. Grunn til at vi skal på Kino eller Pizza i hele tatt er fordi jeg skal jobbe hele helgen, 24T i døgnet. Jeg ble bedt til henne på Fredag, men jeg kunne jo ikke, og for å rekke tidspresset, og for å ikke lange ut tiden ved SMS , så får vi smetta det inn på torsdag. jeg tenker mer på Pizza jeg også.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Here's a novel idea: Først kino, så pizza! Anbefaler Happy feet. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 21.00 passer best for henne, kino filmen går 21.00. dagen etter er det skole for oss begge halv 8... Vel, kan jo hende vi kan ta pizza først, kl 6-7-8 , så kinofilm ? Men spørs om det passer for hende.. en kamerat var sammens med henne i byn for litt, kjøpte splitter nye P-Piller Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjøpte kameraten din seg P-piller? Bra dere tar deres forholdsregler.. Dere er vel litt i yngste laget til å bli foreldre skulle jeg mene. Da hadde du brått fått andre bekymringer.. Enn valgets kval mellom kino-pizza. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, ta pizza! Kino er litt kjedelig syns jeg, selv om jeg er glad i film. Da sitter man bare der og kan ikke snakke eller noe (spesielt vanskelig for meg som må kommentere all handingen i filmen). 7482421[/snapback] Enig, kino er u-ting når du skal bli kjent med noen. (Ikke nødvendigvis, selvfølgelig, men jeg har smelt meg på den..) Gi henne en klem, gi henne tid og ikke gi utrykk for at du kun er ute etter hva som er under klærene. Det tar du etterhvert som dere blir bedre kjent Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Mange kloke ord ovenfor. Oppfordrer for all del ikke til sex, bare til beskyttelse om de har , basert på deres unge alder. En alder hvor hormonene er særledes lett påvirklige. Endret 12. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er vel ikke noe i veien for å ha sex vel ? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Nei, sa da ikke det var noe i veien for å ha sex, bare at de to må bruke beskyttelse! Det er Guest+dama det vi snakker om her, er det ikke? Endret 12. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mange kloke ord ovenfor. Oppfordrer for all del ikke til sex, bare til beskyttelse om de har , basert på deres unge alder. En alder hvor hormonene er særledes lett påvirklige. 7483836[/snapback] Nå må du ikke være så overprotective, gutten må jo få lov til å ha det morro Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, sa da ikke det var noe i veien for å ha sex, bare at de to må bruke beskyttelse! Det er Guest+dama det vi snakker om her, er det ikke? 7483885[/snapback] Beskyttelse, i form av kondom ? Isåfall så hadde jeg bare droppa å hatt sex. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Håper du opplyser jentene du ligger med om dette (jada,vet det bare er julie for deg),men de burde få valget om de tar sjansen på å få de sykdommene du kan bære med deg med denne ekstemt umodne holdningen! Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Nei, sa da ikke det var noe i veien for å ha sex, bare at de to må bruke beskyttelse! Det er Guest+dama det vi snakker om her, er det ikke? 7483885[/snapback] Beskyttelse, i form av kondom ? Isåfall så hadde jeg bare droppa å hatt sex. 7484157[/snapback] Han har vært inne på jentas bruk av P-piller.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg sjekker meg regelmessig, å veit jeg er frisk. Så det skulle ikke være no problem. Så regner jeg med at jenter skjønner at jeg ikke har på kondom når vi har sex, så jeg slipper å informere dem om det. Ser for meg jenta etter 10min, "Du har på kondom vel ?" Endret 12. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg