en mann Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Jammen nå nærmer det seg!!! TRENGER EN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (slettet min forrige) Forslag? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Tror jeg kjøper meg min egen julegave jeg. En 19" skjerm med 0.20 i DOtpitch 2x 120gig Baraduda V disker. (Et R9700 hvis jeg får råd) (Fikk akkurat lønning så pengene brenner litt her) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg ønsker at pappa sier ja til ADSL Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Pappa ønsker at jeg sier ja til ADSL. Får se om jeg gidder i morra eller i romjula. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Her er min (rippa fra Julegavetips til Daniel.txt): 1 Penger 2 PC-boken "C++ for Dummies", fåes hos Datajungelen(.no) i Storgata 9 3 Forlengningskabler til høyttalere (antar det er phono, men er dog ikke sikker) - trenger to à minimum 4 meter, og to à 2 meter, fåes hos Clasern/Biltema og andre steder der elektronikk selges 4 Headset med/uten (lang) ledning, som IKKE er varmt på ørene , fåes hos de fleste steder hvor elektronikk selges. (PS: Koss og Sennheiser er helt klart merkene å foretrekke, men Sony er også fullt brukbart) 5 Ericsson-radio til Ericsson T65 (ikke vanlig radio), eventuelt en handsfree med innebygd radio, som passer til T65 6 TV-kabel (minimum 4 meter), fåes hos Clasern/Biltema, og andre steder der elektronikk selges 7 Brenne-CD'er, fåes de fleste steder hvor elektronikk selges 8 Logitech Mouseman Dual Optical-mus, fåes hos Komplett og andre PC-butikker 9 Stor, firkantet koffert 10 Gavekort hos Komplett eller Akers Mic 11 Genser, fåes hos Carlings, antar jeg 12 (T)-skjorte, fåes hos Carlings, antar jeg 13 Kontantkort (Zalto), fåes hos Narvesen 14 Fanta, fåes i Sverige 15 DVD-filmer 16 Svarte tennissokker (gjerne et eller annent anerkjent merke) 17 Eventuelt Merk: Ønskene står nå nogenlunde i rekkefølge. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 det får jeg si sosohalie. du har virkelig vridd hjernen med ønsker der, men stedsangivelse og alt den er nok like grundig som alle de jeg har laget noen gang. (har aldri laget skriftlig ønskeliste, foretrekker det muntlig). Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hva er eventuelt? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er der bestemor setter opp juleduk. "Hm, ønsker sosohal seg den fine juleduken jeg har laga? Ja, han gjør vel mest sannsynlig det, det står jo på lista." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå