V-by Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) hei. Postet det her, vær så snill og flytt hvis det er feil tok for en stund siden backup av pc-en til noen folk, på dvd-en la jeg dokumentene deres, samt en haug med bilder. Men nå er det umulig å få åpnet bildene, men jeg får det ikke fram uansett hva jeg gjør. noen som har noen tips? Jeg slenger med et bilde, så kanskje noen veit hva som burde gjøres... Tu30r6 Endret 12. desember 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
nicowiz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Åpnet bildet i photoshop så kom det fram, men var feil i det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 hva var feil? var det ikke "hele" bildet? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg får heller ikke åpnet det med noe andre programmer enn Faststone imageviewer! Rart!? Men du kan hvertfall laste ned programmet (gratis) her: http://www.faststone.org/ Også kan du eventuelt konvertere alle bildene på en gang med det programmet. Måten du gjør det på er å velge de bildene du skal konvertere høyre klikke og velge batch konvert og velge de parametere som du skal ha.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 nå funket det på noen bilder, han duden har mange bilder skjønner du Men tenkte jeg skulle prøve med noen forskjellige slike programmer... Noen som har noen navn? Takker så mye Tu30r6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå