Gå til innhold

Barnespill til PS2. Hva er bra (eller best)

bobb

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Hvilke barnespill til PS2 er bra? Kanskje ikke enkelt å svare på da alle har forskjellige preferanser, men for å gjøre det enklere kan jeg gi noen tilleggspørsmål:

Jente 8 år?

Norsk tekst og tale?

Spillbarhet?

Enkelt å mestre?

Lærerikt?

Flere spillere?

Til slutt, finnes det spill som f.eks backpacker eller lignende til PS2? Er det noen som har erfaring med Kim Possible eller Bratz til PS2? Skulle gjerne hørt hvilke erfaringer dere har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ei søster på 8 år, og hun er helt forelska i singstar. Ellers kan jeg anbefale Buzz Junior Jungle Party:

"Du velger en av fire apekatter som du kan kle så å si akkurat slik du vil. Hver av de fire apene vil ha egen farge som står i stil med fargene på Buzz-knappene. Med Buzz-kontrollene styrer du forskjellige minispill; Husk farger, vær førstemann til å trykke på riktig knapp, hold lengst mulig på en bombe før den eksploderer, samt mye mer. Dette er ikke noe spørrespill slik som de tidligere Buzz-spillene, men et rent partyspill for hele familien. Reaksjonsevne er en viktig faktor for å nå opp på pallen i jungelfesten. Dermed vinner barna ofte over de voksne, noe som alltid er gøy.
Lenke til kommentar
Jeg har ei søster på 8 år, og hun er helt forelska i singstar. Ellers kan jeg anbefale Buzz Junior Jungle Party:
"Du velger en av fire apekatter som du kan kle så å si akkurat slik du vil. Hver av de fire apene vil ha egen farge som står i stil med fargene på Buzz-knappene. Med Buzz-kontrollene styrer du forskjellige minispill; Husk farger, vær førstemann til å trykke på riktig knapp, hold lengst mulig på en bombe før den eksploderer, samt mye mer. Dette er ikke noe spørrespill slik som de tidligere Buzz-spillene, men et rent partyspill for hele familien. Reaksjonsevne er en viktig faktor for å nå opp på pallen i jungelfesten. Dermed vinner barna ofte over de voksne, noe som alltid er gøy.

7482262[/snapback]

Hei

Jeg fikk testet Jungle Party på på en butikk her om dagen. Vanvittig gøy egentlig. Jeg har buzzere allerede så jeg vil anta at dette spillet vil ligge under juletreet i år.

Singstar sier du? Er det noen spesielle titler du vil anbefale for 8 år gamle jenter. Det viser seg ofte at det jeg tror datteren min liker av musikk ikke faller helt i smak. Hva er favorittene til søsteren din?

bobb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...